مادران ارومیه در قالب پویش انسانیت و با برگزاری یک مراسم گلریزان به یاری کودکان و مادران مناطق سیل‌زده لرستان شتافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حدود ۴۰۰ نفر از مادران این شهر با هدف اهدا کمک‌های خود به مادران و کودکان مناطق سیل‌زده استان لرستان یک مراسم گل‌ریزان در سالن شهید رخشاء شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در قالب پویش انسانیت ۴ برگزار کردند.

در این مراسم که با همکاری امور بانوان فرمانداری ارومیه و با حضور تعدادی از مسئولان این شهر و با شرکت فعالان فرهنگی و رسانه‌ای ارومیه برگزار شد اقلامی شامل شیر خشک، شیشه شیر و کنسرو که پیشتر از سوی اعضای پویش انسانیت در شبکه‌های اجتماعی اعلام نیاز شده بود جمع‌آوری شد.

امسال در دو هفته نخست فرودین‌ماه پویش انسانیت در سلسله برنامه‌های مردمی در چند نوبت اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی به نفع سیل‌زدگان استان‌های گلستان، خوزستان و لرستان کرده و تلاش کرده است در هر کدام از آن‌ها با مشخص کردن اقلامی خاص که بعضاً در چنین رویداد‌های جمع‌آوری و ارسال آن‌ها مورد غفلت قرار می‌گیرد را مورد توجه قرار دهد تا این اقلام به سرعت به دست نیازمندان برسد.

در امدادهای پویش انسانیت نیازهای غذایی و بهداشتی مادران و کودکان مناطق سیل‌زده مورد اولویت در برنامه‌ریزی‌ها قرار گرفته است.

پویش انسانیت در ارومیه در دو سال اخیر با گردهم آمدن جمعی از فعالان رسانه‌ای، فرهنگی و اجتماعی در این شهر آغاز به‌کار کرده است.

 

انتهای پیام/م

 

مادران ارومیه به یاری کودکان و مادران مناطق سیل‌زده لرستان شتافتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.