رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت:امسال باید به سال رونق تولیدات کشاورزی استان تبدیل شود.

امسال باید به سال رونق تولیدات کشاورزی استان تبدیل شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،جلیلی رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه  امسال باید به سال رونق تولیدات کشاورزی استان تبدیل شود گفت:در سال جدید با برنامه ریزی‌های انجام شده روند رونق تولید محصولات کشاورزی در استان بیشتر از سال گذشته ادامه خواهد یافت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ادامه داد: تاکید مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی بر توفیقات بخش کشاورزی در سال گذشته گواه بر سعی و تلاش دست اندرکاران و بهره برداران این بخش برای رسیدن به خود کفایی و تامین امنیت غذایی است.

وی گفت: در سال زراعی گذشته نزدیک به هزار میلیارد تومان به بخش کشاورزی استان خسارت وارد شد که خوشبختانه در سال زراعی جاری تاکنون در حدود ۶ هزار میلیارد تومان به بخش کشاورزی خسارت وارد شده است که در مقایسه با سال گذشته، کاهش قابل توجهی یافته است.

وی افزود: به منظور کمک رسانی به هموطنان سیل زده عزیزمان در استان ایلام، سازمان جهاد کشاورزی استان، در حدود ۱۰ تن گوشت گوساله منجمد به مناطق خسارت دیده ناشی از سیل در این استان ارسال کرد

جلیلی بیان کرد:با توزیع نهاده‌های دامی اعم از کنجاله سویا و ذرت در بین مرغداران و دامداران در ایام تعطیلات نوروزی توسط شرکت پشتبانی امور دام، امیدواریم در آینده نزدیک شاهد کاهش و تثبیت قیمت گوشت مرغ در سطح استان باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: در سال جاری مشارکت در احیای دریاچه ارومیه همزمان با تداوم و رونق تولید و ارتقای معیشت کشاورزان در دستور کار سازمان قرار دارد.
 
 
انتهای پیام/م
 

ارسال  ۱۰ تن گوشت گوساله منجمد به سیل زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.