مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: سیل، طوفان و کولاک ۹۸ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال به شبکه‌ها و تاسیسات برق رسانی استان سمنان خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،سید محمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: موج اول بارش برف و کولاک از ۲۷ اسفند ۹۷ باعث قطعی برق منطقه فولادمحله و روستا‌های پشتکوه شهرستان مهدیشهر، منطقه اگره و تویه دروار شهرستان دامغان، منطقه خوش ییلاق شهرستان شاهرود و روستا‌های منطقه کالپوش شهرستان میامی شد که در کمترین زمان ممکن مشکلات در این بخش برطرف شد.

وی افزود: بارش شدید باران در پنجم و ششم فروردین باعث جاری شدن سیلاب در برخی نقاط سرخه، منطقه چشمه علی دامغان و روستا‌های مهدیشهر و تخریب شبکه، شکستگی پایه‌های برق و آب گرفتگی تاسیسات و چند پُست زمینی برق شد که این مشکلات هم رفع شد.

به گفته وی، بارش شدید باران در روز‌های دوازدهم و سیزدهم فروردین جاری شدن سیلاب و ریزش کوه در برخی از نقاط استان را در پی داشت و به خطوط برق رسانی روستا‌های منطقه پشتکوه و فولادمحله مهدیشهر، بسطام و مجن شاهرود، امامزاده عبدالله سرخه و صالح آباد و کلاته رودبار دامغان خسارت وارد شد.

موسوی زاده تصریح کرد: این سه موج بارشی از ۲۷ اسفند سال ۹۷ تا ۱۴ فروردین ۹۸ به ۱۰۹ کیلومتر شبکه و ۵۲ ایستگاه توزیع برق در استان آسیب زد که عملیات رفع خاموشی آن انجام شد.

سیلاب ناشی از بارش‌ها در استان سمنان یک کشته برجا گذاشت و هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به بخش‌های مختلف کشاورزی، تاسیسات و زیرساخت‌هایی مانند راه، برق و آب در استان خسارت وارد کرد.

انتهای پیام / گ

خسارت های ناشی از سیلاب در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.