مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: همزمان با هفته جانباز، پیام‌آوران ایثار برای بیان رشادت‌های جانبازان در هشت سال دفاع مقدس، در مدارس حاضر می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، اعزام پیام‌آوران ایثار به مدارس، ادارات و دانشگاه‌ها را یکی از برنامه‌های هفته جانباز بیان کرد و گفت: در این برنامه، جانبازان به بازگویی خاطراتشان می‌پردازند.

حقایق‌پور افزود: در طرح علمداران حماسه، ائمه جمعه و مسئولان سراسر استان، از مقام والای جانبازان تجلیل و ضمن در جریان قرار گرفتن مشکلات و دغدغه‌های جانبازان، بریا رفع آن‌ها اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه پیرامون حضور جانبازان استان قزوین در صحنه‌های مختلف از دیگر برنامه‌های بنیاد است تا مردم بیشتر با مجاهدت‌ها و روحیه‌ی ایثار آن‌ها آشنا شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: موزه شهدای قزوین در هفته جانباز آماده بازدید علاقمندان است و مردم و دانش‌آموزان می‌توانند از آثار این موزه برای آشنایی با سیره شهدا بازدید کنند.

انتهای پیام/ک

برنامه های بنیاد شهید قزوین در هفته جانباز

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.