هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور هنرمندان و عطر افشانی گلزار شهدا از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی هوشمند رییس حوزه هنری قزوین در نشست خبری، شعر خوانی، داستان خوانی و رونمایی از کتاب رسم پروانگی، بررسی ساختار پیرنگ در چند رمان دفاع مقدس و کتاب نفس‌های ماندگار را از جمله برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی بیان کرد.

هوشمند اضافه کرد: بیستم تا بیست و هفتم فروردین هم نمایشگاه هنر‌های تجسمی در نگار خانه مهر حوزه هنری برپا می‌شود.

وی افزود: فیلم بیست و سه نفر، بیست و یکم فروردین با حضور مهدی جعفری کارگردان این فیلم در سینما بهمن اکران و تحلیل می‌شود.

هوشمند، بررسی چهار دهه تحول در ادبیات پارسی در پی زایش ادبیات پایداری، ورک شاپ طراحی پوستربا موضوع شعار سال و حقوق بشر امریکایی از دیگر برنامه‌های این هفته بیان کرد.

به گفته رییس حوزه هنری، هفته هنر انقلاب اسلامی، بیست و هفتم فروردین با برگزاری مراسم اختتامیه و تجلیل از هنرمندان برگزیده و معرفی هنرمند انقلابی به پایان می‌رسد.

همچنین در این نشست حوزه هنری و دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جماعات استان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

رییس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جماعات استان قزوین هم در این نشست گفت: بر اساس این تفاهم نامه، هر هفته فیلم‌های ارزشی قبل از خطبه‌های نماز جمعه در محل برگزاری یکی از ۲۰ نماز جمعه استان نمایش داده می‌شود.

حجت الاسلام فاطمی نسب همچنین برگزاری کارگاه‌های داستان، فیلمنامه نویسی، برپایی نمایشگاه‌های عکس، پوستر و کاریکاتور را در محل برگزاری نماز جمعه از دیگر مفاد این تفاهم نامه نام برد.

وی از برگزاری جشنواره آدینه شامل خوشنویسی، خاطره گویی، پوستر، عکس و فیلم کوتاه با هدف جذب افکار عمومی به نماز جمعه خبر داد.

حجت الاسلام فاطمی نسب اضافه کرد: شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است و شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را تا پایان خرداد به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند.

کریمی رییس بسیج هنرمندان هم در این نشست گفت: باید از ظرفیت سه هزار هنرمند بسیجی استان در تولید آثار انقلابی استفاده کرد.

انتهای پیام/ا

هفته هنر انقلاب اسلامی از فردا آغاز می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار