معاون هماهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد بارسازی عتبات عالیات از اعلام آمادگی ۲۱۰ موکب در ۲ استان خوزستان و لرستان خبر داد.

استقرار حدود ۲۱۰ موکب در ۲ استان خوزستان و لرستانیوسف افضلی معاون هماهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد بارسازی عتبات عالیات در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به موکب‌های مستقر در استان‌های خوزستان و لرستان برای کمک‌رسانی به سیل زدگان اظهار کرد: در حال برنامه‌ریزی‌ برای موکب‌ها هستیم و تا امروز حدود ۲۱۰ موکب اعلام آمادگی کرده‌اند.


بیشتر بخوانید؛ ماجرای عجیب فروش چادر‌های امدادی هلال احمر در دیوار


 معاون هماهنگی و  مشارکت‌های مردمی ستاد بارسازی عتبات عالیات افزود: ۸۰ درصد از این موکب‌ها در خوزستان و ۲۰ درصد در لرستان مستقر هستند.

وی با اشاره به میزان پخت غذای گرم در این موکب‌ها بیان کرد: در استان خوزستان ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم میان سیل زدگان توزیع می‌شود.

افضلی با بیان اینکه در لرستان حدود ۳۰ هزار پخت غذا صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: امروز در ۵۱ موکب مستقر در خوزستان ۵۰ هزار غذای گرم برای توزیع آماده شد.

وی گفت: الحمدالله ۲۱۰ موکب اعلام آمادگی کردند که ۱۶۲ موکب در استان خوزستان، ۲۵ موکب لرستان، ۹ موکب ایلام، ۵ موکب گلستان مستقر شدند.

معاون هماهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد بارسازی عتبات عالیات با اشاره به میزان پخت غذای گرم در این موکب‌ها افزود: موکب‌ها در مجموع توان پخت روزانه ۷۳۹ هزار غذا را دارند.

وی ادامه داد: در استان خوزستان ۲۰۰ هزار غذا مورد نیاز است که به همین منظور ۵۵ موکب مستقر هستند و امروز ۷۴ هزار پرس غذا پخت داشتند که توزیع شد.

افضلی با بیان اینکه در لرستان نیز ۱۷ هزار غذا پخته شده است، گفت: در ایلام نیز ۲تا ۵ هزار غذا برای سیل زدگان به پخت می‌رسد که این مقدار در استان گلستان به ۱۴ هزار ۵۰۰ می‌رسد.

معاون هماهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد بارسازی عتبات عالیات افزود: در مجموع ۷۶ موکب مستقر هستند که ۱۱۰ هزار ۵۰۰ غذا گرم امروز به پخت رسیده است.

انتهای پیام/

استقرار موکب در مناطق سیل زده برای کمک رسانی به سیل زدگان

برچسب ها: عتبات عالیات ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
خدا اجرتون بده
آخرین اخبار