مسئول امور صیانتی حوزه های علمیه کشور به نمایندگی از آیت الله اعرافی، از مناطق سیل زده استان ایلام بازدید کرد.

نماینده آیت الله اعرافی از مناطق سیل زده ایلام بازدید کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، مسئول مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه کشور به نمایندگی از آیت الله اعرافی، از مناطق سیل زده استان ایلام بازدید کرد و در جریان میزان خسارات و روند کمک رسانی به سیل زدگان به ویژه تلاش های جهادی طلاب و روحانیون در این مناطق قرار گرفت.

مسئول مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه کشور همچنین از مدارس علمیه امام محمد باقر(ع) دهلران و ولی عصر (عج) مهران بازدید و وضعیت ساختمان های این دو مدرسه را بررسی کرد.

آمادگی اعزام طلاب جهادی برای کمک رسانی به سیل زدگان

حجت الاسلام والمسلمین فاضل با ابلاغ سلام و ابراز همدردی آیت الله اعرافی با مردم سیل زده، از آمادگی اعزام طلاب جهادی برای کمک رسانی به سیل زدگان خبر داد.

وی افزود: از همان ساعات اولیه وقوع سیل در استان های مختلف کشور، نهادهای حوزوی،طلاب و روحانیون بصورت جهادی، در میدان کمک رسانی به سیل زدگان حضور دارند و براساس تاکید مدیر حوزه های علمیه کشور و دیگر نهادهای عالی حوزوی، تمام امکانات و ظرفیت های حوزه و روحانیت برای امدادرسانی به سیل زدگان و کاهش مشکلات آنان بسیج شده است.

انتهای پیام/با

بازدید از مناطق سیل زده استان ایلام

برچسب ها: سیل ، طالبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.