فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت :مردم شهر ماژین که بر سیل و از بین رفتن پل‌ها در بن بست قرار گرفته بودند از بن بست خارج شدند.

ماژینی‌ها از بن بست خارج شدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت :در چند روز گذشته بازدید‌های میدانی از مناطق سیل زده استان و بخصوص شهرستان دره شهر به عمل آمد.

شاکرمی ادامه داد:همچنین با سفر سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه کار امدادرسانی به سیل زدگان با قدرت بیشتری پیگیری شد و در همین زمینه نیز یک محموله کمک ۲۰ تنی از سپاه به استان وارد شد.

وی افزود:با جلسات فشرده‌ای که در روز‌های اخیر با حضور فرمانده هوا فضای سپاه و نیز استاندار ایلام صورت گرفت، کار بازسازی پل "میدان خلف" شهر ماژین که بر اثر سیل تخریب شده بود آغاز و الحمد الله از عصر امروز رفت و آمد بروی پل بدون هیچ مشکلی صورت می‌گیرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان عنوان کرد:در حال حاضر مردم شهر ماژین از بن بست خارج شده و در تلاش هستیم تا در کمترین زمان ممکن کار تردد وسایل سبک و سنگین بروی پل را نیز فراهم کنیم.

بالگرد‌های سپاه و جابجایی مردم

شاکرمی همچنین به حضور بالگرد‌های سپاه در منطقه اشاره و گفت:بالگرد‌های سپاه در این مدت کار جابجایی مردم گرفتار در سیل را علاوه بر حمل بار نیز بر عهده گرفتند.

وی افزود:طبیعتا با پایان یافتن تعطیلات نوروز بسیاری از مردم و مهمانان نوروزی ماژین باید در محل کار و زندگی خود حاضر می‌شدند که به علت از بین رفتن پل‌ها چنین مساله‌ای ممکن نبود، به همین خاطر بالگرد ۲۱۴ سپاه در این مدت ۱۲ سورتی پرواز داشت و تعداد ۹۲ نفر از مردم را جابجا کرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ادامه داد:بالگرد میل ۱۷ نیز با تعداد ۲۰ سورتی پرواز کار جابجایی ۴۰۰ نفر را انجام داد.

 

انتهای پیام/با

امدادرسانی به سیل زدگان با قدرت بیشتری پیگیری شد

برچسب ها: سپاه ، امداد و نجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.