رییس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری عاملان قتل جوان این استان خبر داد.

دستگیری عاملان قتل جوان همدانیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ رضا زارعی، رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در اواخر روز‌های سال ۹۷ چند جوان در یکی از مناطق حاشیه شهر همدان با یکدیگر درگیر شدند که در این زمینه پرونده‌ای نیز تشکیل شد.

وی در ادامه گفت:این درگیری پایان ماجرا نبود بلکه چند روز پس از این نزاع بار دیگر آن‌ها راه هم را سد کرده و با هم گلاویز شدند.

رییس پلیس آگاهی استان همدان ادامه داد: مقتول در این درگیری از تیزبر استفاده کرده و طرف مقابل با استفاده از چاقو، وی را مضروب و یک ضربه به قلب مقتول وارد می کند.

سرهنگ زارعی افزود: عاملان قتل با استفاده از یک دستگاه خودرو از محل متواری شدند و مقتول توسط شاهدان این درگیری به بیمارستان منتقل شد، اما به علت وارد شدن چاقو به محل حساس جان باخت.

وی بیان کرد: تیمی از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی بررسی این پرونده را بر عهده گرفتند و در جریان تحقیق یکی از عوامل این درگیری خود را به پلیس معرفی کرد.

رییس پلیس آگاهی استان همدان افزود: ۲ نفر از دیگر عوامل این درگیری که در روستا‌های اطراف همدان مخفی شده بودند در عملیات‌های جداگانه‌ای دستگیر شدند.

سرهنگ زارعی افزود: تلاش عوامل پلیس آگاهی برای دستگیری چهارمین عامل این درگیری همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام /ب

عاملان قتل جوان همدانی دستگیر شدند

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.