جمالی از ارسال سه دستگاه پل فلزی متحرک به مناطق سیل زده استان لرستان خبر داد.

سه دستگاه پل فلزی متحرک به مناطق سیل زده لرستان ارسال شد/کمک ۵ میلیاردی مردم قم به مناطق سیل زده کشور/اعزام سه کامیون از کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده استان لرستانبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛جمالی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم با بیان اینکه طول عرشه این پل‌ها مجموعا ۲۷ متر است عنوان کرد:این پل‌ها در عرض ۵/۵ متر و ارتفاع ۳/۵ متر قابلیت جابه جایی دارند و با توجه به نیاز استان لرستان به بازگشایی راه‌های ارتباطی،ظهر امروز بارگیری و تا عصر فردا به محل‌های جانمایی شده منتقل خواهند شد.

وی در ادامه به حضور نیرو‌ها و تجهیزات راهسازی استان در مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۰ دستگاه خودروی سنگین راهسازی و ۲۰ نفر از عوامل راهداری با حضور در مناطق سیل زده در حال خدمت رسانی به مردم آسیب دیده هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اضافه کرد:این پل‌ها پس از سیل سال ۸۸ استان، با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان ساخته و در ماموریت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

علیمردانی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان هم با اشاره به این که این کمک‌ها با همکاری مجتمع‌های گردشگری بین راهی استان جمع آوری شده بیان کرد:این کالا‌ها شامل آب آشامیدنی، لوازم خوراکی و بهداشتی، پتو و پوشاک به ارزش تقریبی ۲ میلیار ریال است که تا صبح فردا میان سیل زدگان پلدختر توزیع می‌شود.

علیمردانی در ادامه تصریح کرد: مردم خیر و نیک اندیش استان می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۱۱۲*۷۸۰* و شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمامی بانک‌های استان کمک‌های نقدی خود را به سیل زدگان اهدا کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: تا کنون مردم استان بیش از ۵ میلیارد ریال کمک نقدی کرده اند و بنابر اعلام سازمان مرکزی هلال احمر، استان قم استان برتر کشور در کمک نقدی به سیل زدگان است.

انتهای پیام/ح

ارسال سه دستگاه پل فلزی متحرک به مناطق سیل زده لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار