مهلت جذب بازیکن خارجی برای تیم‌های حاضر در لیگ برتر بسکتبال ایران به پایان رسید.

بسته شدن پرونده جذب بازیکنان خارجی درل یگبه گزارش خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مهلت جذب بازیکن خارجی برای تیم‌های حاضر در لیگ برتر بسکتبال کشور به پایان رسید و تنها تیم‌های بسکتبال شیمیدر تهران و شهرداری گرگان موفق شدند با ارائه مدارک لازم بازیکن خارجی به خدمت بگیرند. نیکولا دراگوویچ به شهرداری گرگان و ایوان پائونیچ به شیمیدر تهران پیوست تا پرونده نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتری در مرحله پلی آف بسته شود.

نیکولا دراگوویچ و ایوان پائونیچ که هر ۲ صربستانی هستند، مشکلی برای همراهی این ۲ تیم در ادامه سوپر لیگ ندارند، البته این ۲ بازیکن باید پیش از صدور کارت بازی به فدراسیون پزشکی ورزشی هم مراجعه کنند تا تست‌های پزشکی هم از آن‌ها گرفته شود.

تیم‌های شیمیدر و شهرداری گرگان، پس فردا دوشنبه ۱۹ فروردین دومین دیدار خود در پلی‌آف یک‌چهارم پایانی سوپر لیگ بسکتبال به ترتیب میزبان پگاه تهران و آویژه صنعت خراسان هستند. شیمیدر و شهرداری در بازی‌های نخست این مرحله مقابل حریفان خود به برتری رسیده‌اند و اگر دوشنبه موفق به کسب دومین پیروزی خود شوند، در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ورژ آبکاریان مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان این خبر را تائید کرد.


بیشتر بخوانید:

درغوکاسیان:قرار است یک بازیکن خارجی دیگر جذب کنیم/آستین در تیم می ماند / هدفمان قهرمانی است

شکست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان برابر شیمیدر تهران

پیروزی شیمیدر مقابل نماینده فلسطین

حضور بازیکن صرب در تیم بسکتبال شیمیدر


انتهای پیام/

پایان زمان جذب بازیکن تیم های لیگ برتری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.