شهردار رفیع گفت: کمیته‌های مردمی از صبح امروز برای تخلیه شهر تشکیل شده، اما مردم همچنان حاضر به تخلیه شهر نیستند.

آب هنوز وارد شهر رفیع نشده؛ مردم حاضر به تخلیه شهر نیستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، جلیل قضایی شهردار رفیع با اشاره به تشکیل کمیته‌های مردمی برای تخلیه شهر گفت: کمیته‌های مردمی از صبح امروز برای تخلیه شهر تشکیل شده، اما مردم همچنان حاضر به تخلیه شهر نیستند.

وی با بیان اینکه تا جایی که بتوانیم مردم را برای تخلیه شهر متقاعد می‌کنیم، افزود: مردم با مشاهده عدم‌تغییر در دبی آب رودخانه و پایداری سیل بند‌ها در برابر تخلیه مقاومت کرده و احتمال خطر را جدی نمی‌گیرند.

شهردار رفیع در ادامه با اعلام اینکه تاکنون از سوی فرمانداری هویزه برنامه‌ای برای جابه‌جایی مردم به مکانی خارج از شهر اعلام نشده، گفت: سازمان آب و برق تاکنون هیچ اطلاعی از میزان آبی که به‌سوی شهر رفیع می‌آید را به ما نداده و ما نمی‌دانیم باید خود را برای افزایش چه مقدار آب در رودخانه آماده کنیم.

قضایی تصریح کرد: در حال حاضر ماشین‌آلات شهرداری جوابگوی انتقال مردم به خارج از شهر نیست و در این مورد سایر ارگان‌های دولتی و نظامی نیز باید ورود کنند.

منبع تسنیم

انتهای پیام /ح

مقاومت دربرابر تخلیه شهر رفیع

برچسب ها: سیل ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نیسی
۱۱:۰۹ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
من خوزستانیم تا جای که نفس داریم از خاکمان بیرون نمیریم همین جا میمانیم یا میمیریم یا مقاومت میکنیم من مردمم میشناسم به این راحتیا تسلیم نمیشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
عزیز من جنگ که نیست که پای غیرت در میان باشه....سیل،یه حادثه طبیعی باید تا جایی که میتونیم با نیروهای امدادی همکاری کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
عزیز من مگه فقط در جنگ پای غیرت درمیان میاد؟! مردم برای محافظت از جان و مالشون در برابر سیل شبانه روز مقاومت و مجاهدت میکنند و تا کنون دورتادور شهر رفیع رو سیل بند زدند.
Iran (Islamic Republic of)
نصیر
۰۵:۳۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
درود بر تو مرد تا می تونین سیل بند بزنید و مقاومت کنین ما رامهرمز هستیم به امید روزی که کل کارون رون رو دیوار ساحلی بزنن