مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از مشخص شدن اردوگاه‌های اسکان موقت به سیل‌زدگان شهر‌های سوسنگرد، حمیدیه، رفیع و بستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: برخی از اهالی روستا‌ها برای نزدیک بودن به محل زندگی خود به اردوگاه‌های اسکان اضطراری و موقت مراجعه نکرده‌اند و در روستا‌های خود مانده و یا به جنگل‌ها و تپه‌های همجوار پناه برده‌اند.

وی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مجموعه‌هایی از جمله سپاه حضرت ولیعصر (عج)، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و سایر دستگاه‌های ذیربط، اردوگاه‌های راهیان نور، سالن‌های ورزشی و مدارس برای اسکان موقت اهالی شهر‌های سوسنگرد، حمیدیه، رفیع و بستان در نظر گرفته شده است.

خدادادی ادامه داد: اردوگاه‌های شهید غلامی، شهید فرجوانی، ثامن الائمه و جوادالائمه علیهم السلام برای اسکان موقت اهالی شهر حمیدیه و پادگان میشداغ برای اسکان موقت اهالی شهر بستان و برای اسکان موقت اهالی شهر رفیع نیز سالن ورزشی و ۱۲۰ کلاس در مدارس شهرستان هویزه تعیین شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان کرد: پادگان‌های ۴۱ ثارالله، شهید حبیب‌الهی، شهید مسعودیان و سالن‌های ورزشی خانه جوان، ناصر خسرو، مجموعه قدس و مجموعه تختی در شهر اهواز و پادگان شهدای هویزه برای اسکان مردم شهر سوسنگرد تعیین شده‌اند.

تخلیه روستاهای اطراف شهرستان حمیدیه

با افزایش دبی ورودی و خروجی سد کرخه، اهالی شهرستان حمیدیه و روستاها اقدام به تخلیه محل سکونت خود کرده‌اند و به تپه‌ها پناه برده‌اند.

از امروز ۱۷ فروردین افزایش دبی ورودی و خروجی سد کرخه باعث افزایش نگرانی‌ها شده و به همین خاطردستور تخلیه ساکنان حمیدیه، بستان، سوسنگرد و همه روستاهای اطراف از سوی مسئولان این شهرها صادر شده است.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: سیلاب ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.