فرمانده تیپ ۳۹۲ زرهی شهید آشوری حمیدیه گفت: از ابتدای اطلاعیه فرمانداری مبنی بر وقوع سیل در شهرستان حمیدیه تاکنون بیش از هزار و ۳۰۰ نفر روستایی در سالن‌ها و زاغه‌های تیپ ۳۹۲ زرهی ارتش اسکان داده شدند.

کمک ارتش در حمیدیه به سیل زده‌هابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود حسینی فرمانده تیپ ۳۹۲ زرهی شهید آشوری حمیدیه با اشاره به همکاری هلال احمر در تامین چادر‌های اسکان گفت: در زاغه‌های این منطقه ۸۵۰ نفر اسکان داده شده اند و بیش از ۱۰۰ چادر هم در محل این زاغه‌ها نصب شده است.

سرهنگ حسینی ادامه داد: با گذشت زمان بر تعداد مراجعه کنندگان افزوده می‌شود و به همین دلیل سالن ورزشی شهید صیاد شیرازی در کوی سازمانی تیپ۳۹۲ زرهی برای اسکان سیل زدگان آماده است و مکان‌های دیگری نیز برای اسکان سیل زدگان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: امکانات رفاهی و بهداشتی لازم برای آن‌ها فراهم شده است و برای اسکان خانواده‌ها چادر‌های اختصاصی و اتاق‌های جمعی در نظر گرفته شده است.

فرمانده تیپ ۳۹۲ زرهی شهید آشوری حمیدیه گفت: برخی از روستائیان روستا‌های شیخ طعمه، خسرج العوده، المروه، الحویش، قاسم زامل، چمیم، بیت گنیم، آلبوعید، حمدان سلجه از بخش مرکزی شهرستان حمیدیه به مناطق ایمن منتقل و اسکان داده شده‎اند.

با توجه به افزایش بی‌سابقه حجم مخزن سد کرخه و افزایش خروجی سد و همچنین شکسته شدن سیل‌بند‌های حمیدیه از صبح شنبه کودکان، زنان و سالمندان از شهر و روستا‌های اطراف خارج شدند.

برابر اعلام صورت گرفته اردوگاه‌های شهید غلامی، شهید فرجوانی، ثامن الائمه و جوادالائمه علیهم السلام برای اسکان موقت اهالی شهر حمیدیه تعیین شد.

منبع ایرنا

انتهای پیام /م

ارتش در کنار سیل زدگان حمیدیه

برچسب ها: ارتش ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.