معاون هماهنگ‌ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران از ادامه خدمات رسانی شبانه روزی به منطق سیل زده خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، در حاشیه نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان در خصوص آخرین اقدامات ارتش برای امداد رسانی به سیل زدگان استان گفت: در روز‌های گذشته بازدید‌های میدانی و هوایی متعددی را از مناطق در معرض سیلاب استان و روستا‌های سیل زده داشتیم که با توجه به نیاز‌های این مناطق، گردان تکاور نیروی دریایی ارتش در اهواز به صورت آماده باش کامل مستقر شده و بالگرد‌های نیروی دریایی ارتش نیز به مجموعه فرماندهی عملیات قرارگاه امداد ذوالفقار ملحق شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر دستگاه‌های مختلف شامل بیل مکانیکی، بولدوزر، دستگاه باب کت، دستگاه‌های مایلر، گریدر و غلطک به صورت شبانه روزی در مسیر رودخانه کارون مشغول به خدمت رسانی به مردم منطقه بوده و اقدامات خوبی برای مهار سیلاب انجام شده است.

دریادار سیاری اذعان کرد: انتظار می‌رود مردم استان و به خصوص اهالی مناطق در معرض سیلاب هشدار‌های ستاد مدیریت بحران را جدی گرفته و از نزدیک شدن به رودخانه پرهیز کنند.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ستاد مدیریت بحران استان در خصوص سیلاب‌های احتمالی در مناطق مختلف از اطلاعات کافی برخوردار بوده و وضعیت استان را بهتر از مردم رصد می‌کند به همین جهت مردم باید توصیه‌ها و هشدار‌ها را جدی‌تر بگیرند.

این مقام مسئول اظهار کرد: افرادی که در شرایط کنونی به دنبال جوسازی و بهره برداری‌های شخصی هستند، به این کشور تعلق ندارند چرا که مشاهده مردم آسیب دیده دل هر ایرانی را می‌رنجاند، اما عده‌ای از این فضا سوء استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/گ

امدادرسانی به روستاییان گرفتار در سیلاب

برچسب ها: مدیریت بحران ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.