دونالد ترامپ مدعی شد دموکرات‌ها در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی آمریکا، رژیم صهیونیستی را نابود می‌کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته (شنبه) در نشست سالانه «ائتلاف یهودیان جمهوری خواه» اعلام کرد پیروزی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ می‌تواند باعث نابودی رژیم صهیونیستی شود.

وی در این سخنرانی به دو نمونه از اقداماتی که در دوره ریاست جمهوری اش انجام داده است--انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی و به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان--اشاره کرد و گفت: ما کاری که می‌خواستید را انجام دادیم. برخلاف دیگر رؤسای جمهور آمریکا، من به وعده هایم عمل کردم.

ترامپ در ادامه افزود: من می‌دانم که ائتلاف یهودیان جمهوری خواه به ما کمک می‌کند که یک پیروزی دیگر رقم بزنیم. ما به جمهوری خواهان بیشتری نیاز داریم.

ائتلاف یهودیان جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ هم از دونالد ترامپ حمایت کرده بود. در آن سال «شلدون آدلسون»، سرمایه دار یهودی آمریکایی مبلغ ۳۰ میلیون دلار به کمپین ترامپ کمک مالی کرد.

دونالد ترامپ چند هفته پیش هم در پی جنجال برانگیز شدن اظهارات «ایلهان عمر»، نماینده دموکرات و مسلمان کنگره علیه رژیم صهیونیستی، مدعی شده بود که دموکرات‌ها از یهودیان «متنفر» هستند. 

رئیس جمهور آمریکا در بخش دیگری از سخنرانی روز گذشته اش ایلهان عمر را به سخره گرفت و باعث خنده حضار شد. وی گفت: تشکر ویژه داریم از عمر نماینده مینه سوتا. اوه فراموش کردم. او اسرائیل را دوست ندارد. من فراموش کردم، واقعا شرمنده ام. لطفا مرا ببخشید.

این در حالی است که هالی سویفر، مدیر اجرایی شورای دموکراتیک یهودی آمریکا حملات مداوم دونالد ترامپ به حزب دموکرات را به شدت محکوم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۴۹ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
هی هی ترامپ آیا تو واقعاً آمریکائی الاصلی؟! چطور نمیدانی که هر دو حزب دموکرات وجمهوریخواه از سر یک چشمه آب می خورند و سرهایشان همگی در آخور کارتلهای یهودی اسرائیل است چطور این اشتباه فاحش را کردی؟! بابا تمام دنیا و اعضای سازمان ملل و عرصه ی سیاست بین المللی این قضیه را می دانند یا واقعاً گیج می زنی یا خودت را به ....محض زده ای!!!! یک حالت دیگر باقیمانده و آن این است که دعوای زرگری راه انداخته ای تا آراء بیشتری کسب کنی....یک حالت دیگری هم میشود تصور کرد با این توصیفاتی که میکنی میخواهی از آب گل آلود ماهی بگیری....
آخرین اخبار