مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: مردم خیر استان کرمانشاه علی رغم این آسیب و خسارت‌های وارد شده، بیش از چهار میلیارد و ۳۸۲ میلیون تومان به سیل زدگان کشور اهدا کردند.

کرمانشاهیان بیش از چهار میلیارد و ۳۸۲ میلیون تومان به سیل زدگان  اهدا کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه استان کرمانشاه در جریان سیل اخیر کشور آسیب فراوانی دیده است، گفت: مردم خیر استان کرمانشاه علی رغم این آسیب و خسارت‌های وارد شده، بیش از چهار میلیارد و ۳۸۲ میلیون تومان به سیل زدگان کشور اهدا کردند.

حسین خدرویسی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه این استان در جریان سیل اخیر کشور آسیب فراوانی دیده است، گفت: مردم خیر استان کرمانشاه علی رغم این آسیب و خسارت‌های وارد شده، بیش از چهار میلیارد و ۳۸۲ میلیون تومان به سیل زدگان کشور اهدا کردند.
خدرویسی با یادآوری اینکه کمک‌های مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی همچون مواد غذایی، پتو، موکت، فرش و .. به مردم سیل زده کشور اعطا شده، عنوان کرد: این میزان کمک مردمی به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان کرمانشاه اهدا شده است.
حسین خدرویسی تاکید کرد: کمک‌های نقدی مردم نیکوکار کرمانشاه به حساب متمرکز استان‌های سیل زده همچون لرستان و گلستان واریز و کمک‌های غیرنقدی نیز در قالب کامیون‌هایی به این استان‌ها ارسال شده است.
وی ادامه داد: کماکان ادارات این نهاد و مراکز نیکوکاری در استان کرمانشاه آماده دریافت کمک‌های مردم خیر و ارسال این کمک‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن به مناطق سیل زده کشور است.
شایسته ذکر است، مردم نیک‌اندیش استان کرمانشاه می‌توانند با شماره‌گیری کد #۹۹*۸۸۷۷* یا از طریق واریز کمک‌های خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ و یا شماره حساب ۳۳۳۳ نزد بانک ملی ایران در بازسازی منازل تخریب شده در سیل و تهیه اقلام ضروری برای سیل‌زدگان مشارکت کنند.

انتهای  پیام/ز

 

کمک‌های نقدی مردم نیکوکار کرمانشاه به سیل زدگان 

برچسب ها: کمیته امداد ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.