در حساس‌ترین مسابقه هفته سی و یکم لالیگای اسپانیا، آبی اناری‌ها موفق شدند با ۲ گل مهمان خود را از پیش رو بردارند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، حساس ترین مسابقه هفته سی و یکم لالیگای اسپانیا ، بین تیم های بارسلونا و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه نیوکمپ و از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه برگزار شد که آبی اناری‌ها موفق شدند با دو گل مهمان خود را از پیش رو بردارند.

اخراج زودهنگام و مستقیم دیگو کاستا مهاجم اتلتیکو در دقیقه ۲۸ به دلیل توهین به داور، کار این تیم را در این مسابقه بسیار سخت کرد، اما شاگردان سیمئونه تا دقیقه ۸۵ توانتسند مقاومت کنند و گاهی فرصت گلزنی هم ایجاد می‌کردند؛ اما در دقیقه ۸۵ شوت فوق العاده لوئیس سوارز از پشت محوطه جریمه، مقاومت روخی بلانکوس و یان اوبلاک را در هم شکست و بازی یک بر صفر شد. یک دقیقه بعد، لیونل مسی روی یک ضد حمله و با حرکتی دیدنی گل دوم را هم وارد دروازه اوبلاک کرد و کار را هم در این مسابقه و هم در کل فصل تمام کرد.

شاگردان والورده با این پیروزی ۷۳ امتیازی شدند و با افزایش اختلاف امتیاز با نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود در صدر جدول یعنی اتلتیکو مادرید به ۱۱ امتیاز، در فاصله هفت هفته مانده تا پایان فصل لالیگا، تقریبا رقابت برای قهرمانی در این فصل را تمام و خیال خود را راحت کردند. شاگردان سیمئونه نیز با ۶۲ امتیاز، حال فقط دو امتیاز از رقیب همشهری خود یعنی رئال بیشتر دارند و رتبه دومشان را در خطر می‌بینند.


بیشتر بخوانید :

رئال مادرید ۲ - ایبار ۱/کامبک شاگردان زیدان با دبل بنزما

پیروزی سویا در شب هت تریک جالب بازیکن حریف/ زیردریایی‌ها بالا آمدند

بارسلونا ۳ - رایووایکانو ۱/ کامبک آبی اناری‌ها و نزدیک‌تر شدن به قهرمانی


انتهای پیام/

پیروزی بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید در لالیگا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار