بررسی‌ها نشان می‌دهد نتایجی که رئال مادرید در رقابت‌های این فصل به دست آورده، بدترین نتایج این تیم در طول ۲۵ سال اخیر است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت آس در گزارشی به بررسی عملکرد رئال مادرید در فصل جاری پرداخته و با توجه به نتایج به دست آمده، این تیم را «ضعیف‌ترین رئال مادرید ۲۵ سال اخیر» توصیف کرده است.

از فصل ۱۹۹۴ - ۱۹۹۳ رئال مادرید در تمام مسابقات یک فصل این همه شکست نداشته است، این تیم در ۴۹ بازی ۶۰ گل دریافت است.

رئال مادرید تنها چهار بازی با رکورد شکست‌های خود در یک فصل فاصله دارد و در حال حاضر بدترین عملکرد خود پس از فصل ۱۹۹۴ - ۱۹۹۳ را تجربه می‌کند، این تیم با شکست مقابل والنسیا در روز چهارشنبه، متحمل پانزدهمین باخت خود در تمام مسابقات این فصل شد.

اولین شکست زین الدین زیدان از زمان بازگشت وی به برنابئو تازه‌ترین باخت برای قهرمانان اروپا بود که اکنون ۹ بازی درلیگ، سه مسابقه در لیگ قهرمانان، دو بازی در کوپا دل ری و یک بازی سوپرجام اروپا برابر اتلتیکو شکست خورده است.

در فصل ۹۴ -۹۳، رئال در لیگ چهارم شد، توسط تنریف از کوپا دل ری حذف شد، که آن‌ها ۵-۱ را شکست دادند و توسط PSG از جام برندگان جام هم حذف شدند.

رئال مادرید هنوز هم می‌تواند بدترین فصل تاریخ خود را ثبت کند.

با توجه به این که هشت بازی باقی مانده و رئال هیچ شانسی برای قهرمانی در جامی ندارد (با شکست روز چهارشنبه، تیم زین الدین زیدان، ۱۳ امتیاز از بارسلونا و پنج امتیاز با آتلتیکو فاصله گرفت) رئال فرصت شگفت انگیزی برای برابر شدن با بدترین دوره این تیم درفصل ۱۹۸۴-۱۹۸۵ دارد.

در آن فصل عجیب و غریب، رئال در لالیگا پنجم شد، در مرحله یک هشتم نهایی کوپا توسط اتلتیکومادرید حذف شد، اما موفق شد با پیروزی ۳-۱ بر ویدئوتون مجارستان در دو بازی رفت و برگشت، قهرمان جام یوفا شود.

رئال در این فصل با هدایت خولین لوپتگی، سانتیاگو سولاری و زیدان در دو سوی زمین (دفاع و حمله) ضعیف کار کرده است و از لحاظ دریافت گل در هر بازی یکی از ۳ تیم ضعیف اسپانیا است: هوئسکا در این رابطه بدترین تیم است، این تیم ۶۱ گل در ۳۲ بازی دریافت کرده است (۱.۹ در هر بازی)، رئال ۶۰ گل در ۴۹ بازی دریافت کرده یعنی به طور میانگین ۱.۲۲ گل در هر مسابقه.

در حال حاضر با هشت بازی که در لالیگا باقی مانده است رئال باید سعی کند فصل را به صورت شایسته‌ای به پایان برساند: ایبار، لگانس، اتلتیک، ختافه، رایو، ویارئال، رئال سوسیه داد و بتیس ۸ حریف بعدی این تیم هستند.

بیشترین فاصله امتیازی که رئال همیشه با رقیب دیرینه خود یعنی بارسلونا داشته، ۱۷ امتیاز بوده است که فصل گذشته و در رقابت‌های فصل ۱۹۸۴-۱۹۸۵ ، که به هر پیروزی به جای سه امتیاز به دو امتیاز داده می‌شد، رقم خورد.


بیشتر بخوانید:

هزینه نجومی زیدان برای خرید فوق ستاره‌های فوتبال

مسی و رونالدو زیر سایه بکهام

رونالدو بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا شد

صعود لیورپول در آلیانز با درخشش الماس سیاه / خودنمایی مسی در جشنواره گل بارسا مقابل لیون


انتهای پیام/

ضعیف‌ترین رئال مادرید ۲۵ سال اخیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار