تعیین زمان پرداخت خسارت سیل ۹۵ در خوزستان

فرماندار شوشتر از مقرر شدن پرداخت خسارات سیل سال ۹۵ تا آخر فروردین امسال به حساب کشاورزان شعیبیه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین پنبه‌دانه‌پور، فرماندار شوشتر گفت:امروز خبر بسیار خوبی از جانب استاندار به من منتقل شد که باید آن را به مردم شعیبیه ابلاغ کنم و آن این است که با پرداخت خسارت سیل گندم ۹۵ توسط ریاست جمهور موافقت شد و تا آخر فروردین امسال به حساب کشاورزان شعیبیه واریز خواهد شد.

وی افزود: از تمام کشاورزان تقاضا داریم به اداره جهاد کشاورزی خوزستان مراجعه کنند و پرونده‌هایی که از قبل دارند را پیگیری کنند؛ همچنین پیش‌بینی می شود اگر رهاسازی‌ها به همین روال ادامه پیدا کند بیش از این به اراضی خسارت وارد نشود.

پنبه دانه پور بیان داشت: تا به امروز ۱۸ روستا غرق در آب هستند و ۱۸ روستای باقی‌مانده از ۳۶ روستای غرب شعیبیه در محاصره اب هستند؛ تیم‌های مقابله با سیلاب ما سریعا به تیم‌های مواجه با سیلاب تبدیل شدند و با توجه به پیش‌بینی‌های قبلی برای اسکان عزیزان سیل‌زده آماده شدندو در ۳ کمپ گوریه و روستای بنی کاظم مستقر شدند.

فرماندار شوشتر  ادامه داد: همکاری مردم به علت تجربه‌ای که از سیل سال ۹۵ داشتند بسیار خوب بود و تا به امروز نیز تلفاتی از نظر انسانی و نداشتیم و توانستیم خوراک و آب شرب مردم را تا جایی که در جهت جلب رضایت مردم باشد تأمین کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: دستگاه‌ها و ارگان‌های متفاوتی نیز پای کار آمدند و امیدوارم بتوانیم در اسرع وقت با مدیریت استاندار و مدیریت آب استان، آب را از زمین‌ها خارج کنیم.

انتهای پیام/م

حمایت از کشاورزان خسارت دیده از سیل

برچسب ها: سیلاب ، جهاد کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۰۹:۰۷ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
هنوز خسارت های سالهای قبل جبران نشده