مدیرکل راه آهن خراسان گفت: ۱۳۸ مسافر که به شیراز سفر کرده و در جریان حادثه سیل هفته نخست امسال در شیراز آسیب دیده و گرفتار شده بودند، با قطار و رایگان به مشهد بازگشتند.

بازگشت رایگان مسافران سیل زده در شیراز با قطار به مشهدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدهادی ضیایی مهر مدیرکل راه آهن خراسان گفت: پیرو دستور مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حمل رایگان مسافران و خودرو‌های آسیب دیده در سیل شیراز به مقاصدشان، این خدمات به همه افراد متقاضی ارائه شد.

وی تصریح کرد: در این چارچوب ۱۸ دستگاه خودرو آسیب دیده مسافران سیل زده نیز با پنج واگن لبه کوتاه از شیراز به ایستگاه راه آهن مشهد منتقل شد.

مدیرکل راه آهن خراسان گفت: با تمهیدات پیش بینی شده با اطلاع رسانی، این خودرو‌ها به مالکانشان تحویل شد که رضایت و قدردانی آنان را از خدمات راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پی داشت.

طغیان ناگهانی آب و بروز سیل در روز‌های پنجم و ششم فروردین ماه در ورودی شهر شیراز موجب جان باختن ۲۲ نفر، جراحت ۱۶۲ هموطن دیگر و آسب دیدگی ده‌ها خودرو شد که بسیاری از آنان متعلق به گردشگران دیگر استان‌های کشور بودند.
 
منبع: ایرنا
 
انتهای پیام//آ. ف


مسافران سیل زده در شیراز رایگان با قطار به مشهد بازگشتند

برچسب ها: راه آهن ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.