یزدان سیف گفت:  کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در استان‌ها ذخیره سازی شده و مردم نگران کمبود آن در بازار نباشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یزدان سیف معاون وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با استاندار مازندران گفت: کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در استان‌ها به صورت بخشی ذخیره سازی شده است و مردم نگران کمبود آن در بازار نباشند.

وی افزود: هر اندازه استان‌ها نیاز داشته باشند نگرانی و کمبودی بابت تأمین آن وجود ندارد.

سیف همچنین به جو روانی ایجاد شده از سوی برخی سودجویان در خصوص کمبود کالا‌های اساسی و ضروری مردم اشاره کرد و گفت: با توجه به اقدامات خوب ذخایر استراتژیک کشور هیچ گونه نگرانی بابت تأمین کالا‌های اساسی خانوار‌ها در کشور وجود ندارد و جو روانی در خصوص کمبود اقلام ضروری مردم یک جنگ روانی است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی به واردات روغن خام خوراکی از بنادر شمالی و به خصوص بندرامیرآباد اشاره کرد و افزود: پیشنهاد ساخت مخزن نگهداری روغن با ظرفیت ۵۰ هزار تنی در محل سیلوی نکا با جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی از سوی استاندار مازندران در شورای اقتصادی مطرح تا از این مزیت نیز استان برخوردار شود.

سیف گفت: در تأمین آرد مرغوب برای خبازی‌ها نیز هیچ گونه نگرانی و کمبودی وجود ندارد وتا آخر فروردین خبازی‌های آزادپز بدون مجوز نیز تعیین تکلیف خواهند شد.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز در این نشست از اقدامات مهم و تأثیرگذار مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ و مجموعه آن که همراهی خوب و مناسبی با سیاست‌های استان داشتند از جمله خرید‌های تضمینی محصولات استراتژیک کشاورزی از جمله گندم و دانه‌های روغنی و همچنین تأمین و توزیع مناسب آرد خبازی‌ها قدردانی کرد.

وی ضمن قدردانی از سیف، معاون وزیر جهاد از نقش ارزشمند شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در تأمین و توزیع کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در روز‌های پایانی سال و بازار شب عید با توجه به شرایط خاص تحریم قدردانی کرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ م

برنامه ریزی برای ذخیره سازی کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۵:۳۸ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
اینکه میگن نگران نباشید // ما را بیشتر نگران میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
همین که میگن نگران نباشید مطمئن باشید حتما یک خبرای هست
-بله ما دیگه نگران نیستیم!!!
آخرین اخبار