مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: متاسفانه هواداران نساجی بعد از بازی به قلعه نویی فحاشی کردند.

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فحاشی به قلعه نویی در بازی این تیم برابر تیم فوتبال نساجی مازندران اظهار کرد: هواداران نساجی قبل از بازی قلعه نویی را تشویق می‌کردند، اما متاسفانه بعد از بازی به او فحاشی کردند. به هر حال از هواداران نساجی انتظار چنین برخوردی را نداشتیم.

او ادامه داد: ورزشگاه خانگی نساجی مازندران شرایط استاندارد برای برگزاری مسابقات را ندارد، چمن مصنوعی و رختکن این ورزشگاه برای تیم‌های مهمان مشکل ایجاد می‌کند و سکو‌های این ورزشگاه هم صندلی ندارد. البته من شنیدم رختکن میزبان و مهمان را در اختیار تیم‌های استقلال و پرسپولیس قرار دادند.

تابش درباره نتیجه نگرفتن تیم سپاهان در هفته‌های اخیر بیان کرد: تیم ما خوب بازی می‌کند و موقعیت‌های گلزنی زیادی هم ایجاد می‌کنیم، اما شانس نداریم تا توپ هایمان تبدیل به گل شود.

مدیرعامل سپاهان درباره عملکرد داوری اظهار کرد: قضاوت این بازی مشکلی نداشت و زرگر عملکرد خوبی داشت.

او درباره شانس سپاهان برای قهرمانی در لیگ برتر تصریح کرد: ۶ بازی تا پایان رقابت‌های لیگ برتر مانده است و ما هنوز شانس برای قهرمانی داریم. تیم‌هایی که به ورزشگاه خانگی نساجی می‌روند شرایط سخت و سنگینی را تجربه می‌کنند و این موضوع به نفع تیم‌های مهمان نیست.


بیشتر بخوانید:

برانکو با بمب های روحیه در شهر قدس/مردان شهر باران در تیررس منصوریان

برترین‌های هفته ۲۳ لیگ برتر مشخص شد

پس لرزه‌های دربی ۸۹ دامن استقلالی‌ها را گرفت


انتهای پیام/

واکنش مدیرعامل سپاهان بابت فحاشی به قلعه نویی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار