با دستور وزیر ارتباطات، خدمات رایگان هر سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل در برخی از مناطق استان لرستان برای یک هفته دیگر تمدید شد.

خدمات رایگان همراه اول، ایرانسل و رایتل در مناطق سیل زده لرستانبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که تا ساعاتی پیش در منطقه سیل زده پلدختر به سر می‌بُرد، دستوری را صادر که مبنی بر آن هر سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل خدمات رایگان خود را تا یک هفته دیگر تمدید می‌کنند.

به دنبال این دستور، اپراتور همراه اول اطلاعیه‌ای منتشر کرد که در متن آن آمده است:

«در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در مناطق وسیعی از استان لرستان، جهت رفاه حال شهروندان و در راستای کمک رسانی هر چه بهتر در این مناطق، برقراری مکالمه(درون و برون شبکه) در شهرها و روستاهای اطراف دورود، پلدختر، کوهدشت، رومشکان و معمولان در استان لرستان را که از روز سه شنبه ١٣ فروردین تا روز جمعه ١۶ فروردین ماه رایگان کرده بود، به مدت یک هفته یعنی تا روز جمعه ٢٣ فروردین ماه تمدید کرد.

به دلیل شرایط بحرانی شهر «نورآباد دلفان»، مکالمه در این شهر نیز از روز چهارشنبه رایگان شده و تا جمعه بعدی ادامه دارد.


بیشتر بخوانید: وضعیت ارتباطی پلدختر عادی شده است/ برآورد حدود ۳۵۰ میلیاردتومان خسارت سیل اخیر به این شهر 


ایرانسل نیزبا انتشار پستی در توییتر نوشت:

مکالمه رایگان درون شبکه و نیز به مقصد سایر اپراتورهای همراه برای مشترکان ایرانسل در شهرهای پلدختر، دورود، کوهدشت، رومشگان و معمولان در استان لرستان نیز تا پایان جمعه ۲۳ فروردین تمدید شد.

همچنین رایتل در حساب توییتری خود نوشت:

همچنین مکالمه رایگان درون شبکه و برون شبکه مشترکین رایتل، در شهرهای پلدختر، دورود، کوهدشت، رومشکان و معمولان استان لرستان و روستاهای اطراف تا پایان روز جمعه ۲۳ فروردین تمدید شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار