سرمربی تیم پرسپولیس تهران گفت: با مصدومیت کمال کامیابی‌نیا شادی پیروزی مان در این بازی کامل نشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس تهران در نشست خبری بعد بازی تیمش مقابل پیکان گفت: بابت این پیروزی به بازیکنانمان تبریک می‌گویم. بعد از دربی یک بازی خوب انجام دادیم. اما متاسفانه شادی ما کامل نشد چرا که در اواخر بازی کمال کامیابی‌نیا از ناحیه شانه مصدوم شد. مطمئنم تا سه شنبه برای بازی با الاهلی آماده می‌شود. با لیاقت این بازی را بردیم.

برانکو در ادامه گفت: حیف شد زودتر گل نزدیم چرا که در این شرایط بازی برای ما کندتر از قبل پیش می‌رفت. پیکان همیشه حریف سر سختی است. آن‌ها بازی بسیار خوبی انجام دادند و مهره‌های قدرتمندی دارند. یک خطر ما را بعد از دربی تهدید می‌کرد آن هم مشکل خستگی یا کم کاری بود که می‌توانست خطر ساز باشد. اما از بازیکنان تیم ممنون هستم که نظم خوبی داشتند و عملا به حریف خود فرصت ایجاد گل ندادند.

وی ادامه داد: پیکان تک مهره‌های خیلی خیلی خوبی دارد. آن‌ها تحت فشار نیستند و چیزی برای از دست دادن ندارند. با آرامش زیاد مقابل ما به میدان آمدند. در اوایل نیمه دوم موقعیت‌هایی داشتیم که باید تبدیل به گل شود. شما در زمین حریف خودتان را حس می‌کنید، اما مهم این است که ما با کسب پیروزی و یک روحیه خوب به دبی خواهیم رفت.

در ادامه این گفتگو مدیر رسانه‌ای پرسپولیس درمورد فسخ‌نامه منتشر شده مربوط به گادوین منشا گفت: قبل از دربی گفتیم منشا قراردادی داشته و بندی در مورد فسخ قرارداد این بازیکن بوده است که ما اطلاع رسانی می‌کنیم. او در ابتدا ادعای کذبی مطرح کرد که ما هم در نهایت اعلام کردیم این مسئله کذب است و هر زمان که مدیریت صلاح بداند آن را منتشر خواهیم کرد.

اما برانکو در مورد این موضوع ساکت ننشست و با ورود به این بحث گفت: چرا موضوع منشا را مطرح می‌کنید؟ چرا در مورد اینکه فرشاد احمدزاده از تیم رفت الان سوال نمی‌پرسید؟ این مسائل تمام شده است و به باشگاه مربوط است. ما الان به بازی‌های الاهلی و السد فکر می‌کنیم. فردا بازی الاهلی مقابل الشباب را آنالیز می‌کنیم و به دنبال این مسائل هستیم.

 

انتهای پیام/

 

صحبت‌های برانکو

برچسب ها: فوتبال ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار