عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: برانکو با پرسپولیس قرارداد دارد و به همین دلیل گزینه سرمربی گری تیم ملی نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود شیعی مدیر عامل باشگاه پیکان پس از بازی تیمش برابر پرسپولیس گفت: در مقابل نایب قهرمان آسیا بازی خوبی انجام دادیم، بازیکنانمان هر کاری که می‌توانستند انجام دادند، اما باید قبول کنیم که زورمان به این تیم نرسید به پرسپولیسی‌ها بابت این برد تبریک می‌گویم و برای این تیم در جام باشگاه‌های آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم.

پرسپولیس بازیکنان با کیفیتی دارد، تیم ما هم تیمی جوان و یکدست است که امیدوارم در پایان فصل به جایگاهی که استحقاق آن را داریم برسیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره انتخابات سرمربی آینده تیم ملی اظهار کرد: هنوز به هیات رئیسه چیزی ابلاغ نشده قرار است وقتی این مسئله در دستور کار هیات رئیسه قرار گیرد کارشناسی‌های اولیه انجام شود و کمیته فنی تخصصی نظر خود را به هیات رئیسه ابلاغ کند و در نهایت هیات تصمیم گیری خواهد کرد، آخرین جلسه‌ای که برای این موضوع داشتیم جلسه مجمع فدراسیون بوده و پس از آن جلسه‌ای برگزار نشده است.

وی ضمن ابراز امیدواری برای انتخاب هر چه سریع‌تر سرمربی تیم ملی، انتخاب برانکو برای این پست را بعید دانست و بیان کرد: ایشان با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و باید به این قرارداد متعهد باشد و از نظر من امکان انتخاب ایشان به عنوان سرمربی جدید تیم ملی وجود ندارد.

انتهای پیام/

اظهارات شیعی درباره سرمربی گری برانکو در تیم ملی فوتبال

برچسب ها: فوتبال ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار