رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در مدت ۲۴ ساعت، ۱۲۸ نفر بر اثر تصادف مصدوم شدند.

بیش از ۱۲۰ مصدوم در تصادفات استان کرمان طی ۲۴ ساعتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیدمحمد صابری رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان گزارش آماری سلامت استان کرمان در طرح سلامت نوروزی از ساعت ۷:۳۰ دیروز تا ۷:۳۰ امروز، گفت: ۱۲۸ نفر بر اثر تصادف مصدوم شدند که از این تعداد ۱۰۷ مصدوم تصادفی به وسیله اورژانس به بیمارستان‌ها منتقل و ۲۱ مصدوم تصادفی در محل حادثه درمان شدند.

وی همچنین از انتقال ۱۶۹ بیمار غیر تصادفی به وسیله اورژانس به بیمارستان‌ها و درمان شدن ۷۸ نفر بیمار غیرتصادفی در محل، سخن گفت.

صابری از فوت ۹ نفر طی ۲۴ ساعت در استان خبر داد و گفت: ۲ نفر بر اثر تصادف و ۷ نفر بر اثر عوامل دیگر، جان خود را از دست دادند.

وی از مراجعه ۲۳۲ نفر به کمپ‌های سلامت نوروزی در این ۲۴ ساعت خبر داد و بیان داشت: ۹۴ نوزاد در این مدت به دنیا آمده اند.

صابری با بیان اینکه در این مدت ۵۰ مورد بازدید از بیمارستان‌ها و پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی، ۴۹۱ مورد بازدید بهداشتی و ۳۵ مورد بازدید حوزه غذا و دارو صورت گرفته است، افزود: در این بازدیدها، ۲۴۹ کیلوگرم موادغذایی فاسد جمع آوری شده است.


انتهای پیام/س

مراجعه ۲۳۲ نفر به کمپ‌های سلامت نوروزی در  ۲۴ ساعت گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار