رییس فوریت های پزشکی استان کرمانشاه از مراجعه ۵۱۹۸ به اورژانس بیمارستان‌ها در روز چهاردهم فروردین ماه خبر داد.

مراجعه بیش از 5هزار نفر به اورژانس بیمارستانصائب مدرسی  رییس فوریت های پزشکی استان کرمانشاه  در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، ۵۱۹۸  نفر در روز گذشته  به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند که از این تعداد ۴۴۵۱ درمان سرپایی در بیمارستان‌ها صورت گرفت و ۲۰ به بخش مراقبت های ویژه و۱۰۶ از اورژانس به بخش‌های عادی منتقل شدند.

وی با اشاره به برگزاری طرح سلامت نوروزی گفت: ۳۳۲ کیلوگرم  مواد غذایی فاسد  در روز گذشته  از عرضه کنندگان جمع آوری شده و ۲۵۳  بازدید‌ بهداشتی از سطح  واحدهای  استا به عمل آمده که بازدید‌های حوزه غذا و دارو ۱۰ مورد بوده است.

وی با اشاره به  آمار فوتی های و مصدومین حوادث در روز گذشته چهاردهم فروردین ماه گفت:۲ نفر  بر اثر حادثه غیر تصادفی  جان باختند و ۲۴  نفر از مصدومان  تصادفات  به اورژانس منتقل شدند .

 وی  آمار مراجعه  بیماران غیر تصادفی انتقال یافته توسط اورژانس را ۶۳ عنوان کرد و افزود:مصدومین تصادفی درمان شده در محل۷
بیماران غیر تصادفی درمان شده در محل۴۷  بودند همچنین  ۱۵بازدید از بیمارستان‌ها و پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی صورت گرفت.

مدرسی به  ۱۰۲ عمل جراحی اورژانسی اشاره کرد و گفت: ۶ نفر تحت عمل جراحی غیر اورژانسی قرار  گرفتند و  ۱۹  نفر  اعزم ین بیمارستانی  داشتیم و یک مورد نیز  موفق به احیا شدیم.

انتهای  پیام/ز



۳۳۲ کیلوگرم  مواد غذایی فاسد کشف شد 

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.