طبق آخرین پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی کردستان برای این استان آسمانی نیمه ابری همراه با روند افزایشی دما و بارش‌های رگباری و موقت بهاره پیش بینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ، رحیم صدیقی مدیرکل هواشناسی استان کردستان گفت:با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی امروز و فردا بارش‌ها بصورت رگباری و موقت و گاهاً شدید است و در سه روز آینده دمای هوا در طول شبانه روز روند افزایشی خواهد داشت.

وی افزود: از صبح امروز نیز با عبور موج تراز میانی جو، استان شاهد پوشش ابر، مه، وزش باد، در بعضی ساعات بارش‌های پراکنده باران و برف به ویژه در ارتفاعات و گردنه‌ها و در برخی نقاط رعد و برق خواهد بود.

 صدیقی بیان کرد :دمای هوا در طول روز  تا شنبه هفته آینده روند افزایشی خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان یادآور شد: با توجه به شرایط تشکیل گرد و غبار بر روی عراق و سوریه و امکان انتقال بخشی از آن به سطح استان بخصوص مناطق غربی و جنوبی برای فردا و پس فردا تا حدودی کاهش کیفیت هوا و دید افقی مورد انتظار است.

صدیقی در پایان سخنان خود بیان کرد: همچنین در چند روز آینده با توجه به حجم قابل توجه بارندگی در سطح استان کردستان کماکان امکان ریزش کوه در گردنه‌های وجود دارد.

انتهای پیام/م

ورود ریزگردها به آسمان استان کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.