بررسی عوامل محیطی و انسانی در تصادفاتی که در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها رخ می‌دهد دلیلی برای کنترل آن‌ها خواهد بود.

بین ۶۰ تا ۷۰ درصد تصادفات در ۳۰کیلومتری شهرها رخ می‌دهد+انیمیشنبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برای همه ما پیش آمده است که به دلایلی گوناگون با خودروی شخصی سفر برویم، اما باید مراقب خطرات جاده که در کمین ما هستند، باشیم. شاید عجیب باشد، ولی آمار‌ها نشان می‌دهد که ۶۰ الی ۷۰ درصد تصادفات مرگبار جاده‌ای در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها اتفاق می‌افتد که دلایل فنی و رفتاری دارد. علت اصلی تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها و حومه آن‌ها را می‌شود به دو دسته تقسیم کرد:

دلیل اول عوامل محیطی بوده و دلیل دوم عوامل فردی است که تصادفات را رقم می‌زنند. در ادامه فیلمی را مشاهده می‌کنید که به تشریح عوامل موجود در این تصادفات می‌پردازد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۵ فروردين ۱۳۹۸
در این ارتباط باید به مسئله روانی راننده ها توجه شود که متاسفانه تا حالاغفلت شده است. به این معنی که راننده ای که از شهر خارج میشود در ذهن خود رانندگی در شهر را دنبال میکند و بر عکس راننده ای که در جاده و اتوبان است ذهنش با راننده گی جاده را دنبال میکند ایندو تفکر و ذهنیت رفتار راننده ها را تحت تاثیر دارد وتا ایندو با هم تطبیق پیدا کند چند ده کیلومتر خطرات خاص خود را دارد