مردم خون گرم جنوب کشور با همکاری یکدیگر در حال ترمیم و مستحکم‌تر کردن سیل‌بند سونسنگرد هستند و فضایی صمیمانه شبیه به پیاده روی اربعین را به وجود آورده‌اند.

حال و هوای اربیعین در میان سیل خوزستانبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مردم غیور و خون‌گرم جنوب کشور در شرایط سخت کنونی که اکثر نقاط ایران درگیر سیلاب‌های شدید هستند با همکاری یکدیگر و در فضایی صمیمانه شبیه به پیاده روی اربعین به تعمیر و ترمیم سیل بند سوسنگرد پرداختند.

با توجه به وقوع سیلاب‌های متعدد در کشور و طغیان بسیاری از رودخانه‌ها مردم و نیروهای امدادی در کنار یکدیگر مشغول مقاوم سازی حاشیه‌های مسیل‌های آب و سیل بندها هستند تا بتوانند از وارد شدن خسارات هرچه بیشتر به منازل مسکونی جلوگیری کنند. در میان این تلاش‌ها جوانان غیرتمند سوسنگرد در کنار سایر اعضای خانواده خود در کار جهادی اقدام به تعمیر سیل بند سوسنگرد کردند.

این اقدام جهادی در حالی صورت گرفت که مردم محلی حال و هوایی صمیمانه شبیه به راه‌پیمایی اربعین را در آن محل به وجود آوردند تا ضمن تقویت روحیه افراد در حال کار، فرصتی هرچند کوتاه برای استراحت آن‌ها را فراهم کنند.

در ادامه، ویدئو این حرکت جهادی را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: سینه زنی جهادگران در مناطق سیل زده در شب شهادت امام کاظم (ع) +فیلم


انتهای پیام/

مستحکم کردن سیل بند سوسنگرد در حال و هوای اربعین

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار