گروهی از جهادگران در شب شهادت امام کاظم (ع) در مناطق سیل زاده حاضر شده و پس از سینه‌زنی و عزاداری به یاری سیل زدگان پرداختند.

امداد رسانی بچه‌های هیاتی در مناطق سیل زده +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وقوع سیل ویرانگر در مناطق مختلف کشور تعداد زیادی از هموطنان عزیز را در معرض آسیب قرار داده است و در این میان عده‌ای از مردم با خلوص نیت به یاری سیل زدگان شتافتند.

مردم مهربان  ایران در سراسر کشور همواره در شرایط بحرانی به یاری هم‌وطنان خود شتافتند و صحنه‌های بسیار زیبا و به فراموش نشدنی را به وجود آوردند. هم اکنون نیز که بسیاری از نقاط کشور درگیر بحران سیل و طغیان رودخانه‌ها است، حتی ضعیف‌ترین اقشار جامعه نیز در حد توان به مردم آسیب دیده کمک کردند.

این کمک‌های صادقانه از سوی مردم در حالی صورت می‌گیرد که عده‌ معدودی از مسئولان  با بهانه‌های واهی از زیر بار مسئولیت محول شده بر دوش خود شانه خالی می‌کنند. اما در مقابل تعداد قابل توجهی از جوانان جهادگر در کنار مردم و مسئولین این نواحی حضور دارند و به کمک سیل زدگان می‌پردازند. در همین رابطه به تازگی چند جوان جهادگر پس از عزاداری برای شهادت امام موسی کاظم(ع) با دست خالی به یاری مردم در منطقه سیل زده رفتند.

در ادامه فیلم یاری رسانی این جوانان را مشاهده می‌کنید:

 

 


بیشتر بخوانید: کمک رسانی موكب امام رضا(ع) شهدای مدافع حرم و خادمیاران رضوی به سیل زدگان گلستان +فیلم


 

انتهای پیام/

کمک خالصانه جوانان هیاتی به مردم سیل زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
خدا خیرشون بده....خدا قوت....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
بچه‌های‌باشگاه‌خبرنگاران‌دمتون‌گرم‌تواین‌روزا‌ی‌عید‌‌‌‌‌‌‌‌‌خودتون‌رو
بیشتروقف‌‌مردم‌کردین‌خسته نباشین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌انشالله‌‌‌‌بزودی‌شاهد‌سعادت‌
وخوشبختی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ورفاه‌مردم‌ایران زمین باشیم‌‌‌
آخرین اخبار