امام جمعه موقت تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در جشن مبعث فردوس: مسیر انقلاب اسلامی همان مسیر و راه بعثت نبوی است.

 مسیر انقلاب اسلامی همان مسیر بعثت نبوی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، آیت الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران گفت: جشن بعثت، جشنی فرا مذهبی و فرا دینی است که اختصاص به اسلام و شیعه ندارد بلکه متعلق به انسانیت است و قبل از بعثت، بشریت در گمراهی آشکار بود.

وی افزود: پیامبر(ص) بشریت را زنده کرد و امروز پس از چهارده قرن، انقلابی در ایران شکل گرفت که باید آن را بعثت جدیدی نامگذاری کرد زیرا مسیر و راه همان بعثت نبوی را در انگیره ها، مبانی، اهداف، دوستان، مشکلات، بشارت ها،جاهلیت، رهبری، شیوه های مخالفت و دشمنا مشترک می پیماید.

امام جمعه موقت تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانی که آنروز مخالف بعثت نبوی بودند امروز نیز با انقلاب اسلامی مخالفت می کنند و دو انقلاب دشمنان مشترکی داشته و دارد.

آیت الله سیداحمد خاتمی ادامه داد: در دشمنی آنان منافعشان مطرح است که در بعثت نبوی و انقلاب اسلامی به خطر افتاد در نیز در هفت جنگ ترور شخصیت پیامبر، جنگ اقتصادی، جنگ نظامی، جنگ رسانه ای، جنگ روانی، جنگ سیاسی و جنگ فرهنگی در انقلاب شیوه مبارزه دشمنان مشترک بود.

وی گفت: راه برون رفت از تمام مشکلات همان مسیری است که در چهل سال گذشته طی کرده ایم و ارتباط با خدا، اطاعت از خدا و پیامبر، دوری از اختلاف در مبانی انقلاب خواهد توانست آینده ای روشن برای این انقلاب ترسیم کند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار