رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از صدور ۳۲ پروانه بهره برداری معدن خبرداد.

صدور ۳۲ پروانه بهره برداری معدن در استان مرکزیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حاجی پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: در سال ۹۷ بالغ بر ۵۲ پروانه اکتشاف، ۳۲ پروانه بهره برداری و ۳۷ گواهی کشف در این استان صادر شده است.

حاجی پور افزود: تلاش می‌کنیم با سرمایه گذاری در این حوزه، در زمینه اشتغال موفق عمل کنیم و با حمایت از بخش معدن و معدنکاران، گام‌های موثری در ایجاد اشتغال و بهبود رونق اقتصادی در استان مرکزی برداریم.

وی اضافه کرد: با توجه به حمایت ویژه مسئولان استان مرکزی در راستای توسعه فعالیت معدنکاران احیای معادن راکد و غیر فعال در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: شورای معادن برای هر یک از معدن‌ها مصوبات مجزا ابلاغ می‌کند و سازمان صمت موظف است مصوبات را به بهره برداران ابلاغ کند که طبق ماده ۱۲ قانون معادن این مصوبات لازم الاجرا است.

وی تصریح کرد: چنانچه معدنکاران در خصوص مصوبات اعتراضی داشته باشند، ۳ ماه فرصت دارند شکایت خود را از طریق دیوان عدالت اداری مطرح کنند، اما با توجه به اینکه تصمیمات با ارائه نظرات کارشناسی صورت می‌گیرد و توسط شورای عالی معادن کشور تایید می‌شود تاکنون اعتراضی منظور نشده است.

۵۰۰ معدن در استان مرکزی فعال هستند

انتهای پیام/ ج

صدور ۳۷ گواهی کشف معدن در استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.