رئیس اداره امور آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ۴۰ هزار خدمت آزمایشگاهی به مردم سیستان و بلوچستان و مسافران نوروزی در آزمایشگاه‌های تشخیص طبی این دانشگاه ارائه شده است.

۴۰ هزار خدمت آزمایشگاهی نوروز در سیستان و بلوچستان ارائه شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، دکتر علیرضا سلیمی با بیان اینکه در چند سال اخیرتحول عظیمی در ارائه خدمات آزمایشگاهی در سیستان و بلوچستان بوجود آمده است، اظهار داشت: استقرار نظام‌های مدیریت کیفیت از مهمترین رویکرد‌های حوزه آزمایشگاهی تشخیص طبی در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است.

وی ادامه داد: تکریم ارباب رجوع و تسریع در ارائه آزمایشات روتین، هورمونی و غیر ارجاعی با رعایت اصول کیفی از مهمترین راهبرد‌هایی است که در دستور کار همه دست اندرکاران آزمایشگاه قرار دارد.

رئیس اداره امور آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان کرد: آزمایشگاه‌های این دانشگاه با برخورداری از بهترین تجهیزات و امکانات همچون دستگاه سل کانتر و اتوآنالایزر خدمات آزمایشگاهی سطح اول را به مردم استان ارائه می‌کند.

سلیمی گفت: با تجهیز آزمایشگاه‌های این دانشگاه پس از طرح تحول سلامت به امکانات استاندارد حجم مراجعان به آزمایشگاه‌های دولتی افزایش چشمگیری پیدا کرده است و آزمایشات غربالگری اولیه برای بیماری تالاسمی در همه آزمایشگاه‌های روستایی استان به طور رایگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/گ

ارائه خدمات آزمایشگاهی نوروز در سیستان و بلوچستان 

برچسب ها: نوروز98 ، اخبار سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار