نماینده هیات رییسه در ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مراجعه بیش از ۷ هزار و ۹۰۰ بیمار به اورژانس مراکز درمانی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کرامت الله افراشی نماینده هیات رییسه در ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: بازدید از مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان‌ها برای ارتقای سطح ارائه خدمات و میزان رضایتمندی مراجعان در تمام طول سال به صورت مستمر انجام می‌شود، اما در ایام تعطیل سال به ویژه تعطیلات نوروزی، بازدید‌ها و نظارت‌ها به صورت شبانه روزی صورت می‌گیرد تا شهروندان و مسافران به نحو مطلوب‌تر و با کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات بهداشتی درمانی خود را دریافت کنند.

وی با تاکید بر نظارت و کلرسنجی بر آب آشامیدنی کلانشهر شیراز به ویژه مناطق سیل زده افزود: با امکانات مناسب و نیرو‌های کارآمد دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برای حفظ سلامت مردم و ارتقای آن به ویژه در مواقع بحران باید کوشید.

نماینده معاونت درمان در ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در سیزدهمین روز از تعطیلات سال جدید، ۷ هزار و ۹۶۶ بیمار به اورژانس مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز مراجعه کردند و ۱۳۹ مورد عمل جراحی نیز در این روز انجام شد.

داوود حدادی افزود: در سیزدهمین روز از سال نو، ۱۳۳ بیمار مبتلا به مشکلات تنفسی و ۱۹۷ بیمار مبتلا به مشکلات گوارشی، به اورژانس مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان‌های فارس مراجعه کردند.

مهدی خسروی نماینده معاونت غذا و دارو در ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با تمهیداتی که قبل از تعطیلات نوروز انجام شده، هیچ گونه کمبودی از نظر دارویی وجود ندارد.

افشان جوادی نماینده معاونت بهداشت در ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن بیان اقدامات این معاونت در ۲۴ ساعت گذشته گفت: ارائه خدمات بهداشتی، مشاوره‌های روانشناسی، انجام نمونه‌های میکروبی، کلرسنجی آب آشامیدنی، کنترل شبکه‌های آبرسانی در شیراز به ویژه در محل‌های سیل زده در حال انجام است.

انتهای پیام/چ

ارائه خدمات به بیماران در مراکز درمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار