در پی سفر دو نفر از مخالفان دولت اوکراین به روسیه، دولت این کشور اعلام کرد تمام پروازهای مستقیم از کی‌یف به مسکو ممنوع شده است.

اوکراین پروازهای مستقیم به روسیه را لغو کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تاس، «آرسِن آواکوف» وزیر کشور دولت اوکراین اعلام کرد تمام پروازهای مستقیم از کی‌یف، پایتخت این کشور به مسکو ممنوع شده است.

این تصمیم دولت اوکراین یک هفته پس از سفر «یوری بویکو» نامزد حزب «عرصه مخالفان-برای زندگی» برای  انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر این کشور و همچنین «ویکتور مدودچوک» رئیس شورای سیاسی این حزب به مسکو اعلام می‌شود.

به گفته وزیر کشور اوکراین، این دو عضو حزب مخالف «با استفاده از خلاء قانونی اوکراین» به صورت مستقیم به مسکو سفر کرده‌اند. وی همچنین افزود: «دولت اوکراین اصلاحاتی در قانون استفاده از آسمان اوکراین انجام داده که پروازهای  مستقیم و غیربرنامه‌ریزی‌شده بین اوکراین و هر کشور متخاصمی را غیرممکن می‌شود».

آواکوف با این حال تأکید کرد این ممنوعیت شامل پروازهای برنامه‌ریزی‌شده سازمان‌های بین‌المللی مانند سازمان امنیت و همکاری اروپا، سازمان ملل و کمیته بین‌المللی صلیب سرخ نمی‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ، هواپیما ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار