سازمان هواپیمایی کشوری، از جابه جایی بیش از ۲میلیون و ۵۸۰ هزار مسافر با انجام ۲۰ هزار و ۵۸۱ پرواز تا ۱۲ فروردین ماه ۹۸ خبر داد.

۲میلیون و ۵۸۰ هزار مسافر تا ۱۲ فروردین جابجا شدبه‌گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان هواپیمایی کشوری در هفته گذشته با درخواست پرواز‌های فوق العاده شرکت‌های هواپیمایی برای انجام پرواز به مناطق سیل زده موافقت کرد؛ ضمن اینکه این سازمان پیش از این نیز، آمادگی خود را به ستاد کل مدیریت بحران در خصوص سرویس دهی به سیل زدگان اعلام کرده است.

همچنین در راستای همکاری تنگاتنگ با مسؤولان ستاد کل مدیریت سفر، نسبت به استرداد کل مبلغ بلیت‌های آن دسته از مسافران که به خاطر وضعیت نامناسب بعضی از استان‌های درگیر سیل اقدام به کنسلی سفر خود داشته اند، اقدام شده است.


بیشتر بخوانید: جابه‌جایی بیش از ۴۰۰ هزار مسافر از فرودگاه امام خمینی (ره)


در عین حال، فرودگاه حضرت امام (ره)، با جابه جایی ۲۳۸ هزار مسافر بیشترین سرویس دهی در پرواز‌های بین المللی و فرودگاه مهرآباد با ۶۸۲ هزار و ۵۵۴ مسافر بالاترین حجم پرواز‌ها در پرواز‌های داخلی را بر عهده داشته است.

همچنین فرودگاه کیش در بین مراکز سیاحتی و گردشگری با سرویس دهی ۲۴۵ هزار و ۶۸۵ مسافر و انجام بیش از یک هزار و ۸۴۰ پرواز ورودی و خروجی تا ۱۱ فروردین ماه در مقایسه با سال گذشته، ۳ درصد در پرواز‌ها و ۸ درصد در جابجایی مسافر افزایش را ثبت کرده است.

بر اساس این گزارش سازمان هواپیمایی کشوری، از جابه جایی بیش از ۲میلیون و ۵۸۰ هزار مسافر با انجام ۲۰ هزار و ۵۸۱ پرواز در تعطیلات نوروز تا ۱۲ فروردین ماه ۹۸ خبر داد.

انتهای پیام/

فرودگاه مهرآباد بالاترین حجم پرواز‌ها در پرواز‌های داخلی را داشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار