بزرگترین هیئت اقتصادی، امنیتی عربستان با حضور هفت وزیر سعودی و ده‌ها شرکت سرمایه گذاری صبح چهارشنبه وارد بغداد خواهد شد.

سفر بزرگترین هیئت اقتصادی، امنیتی عربستان به عراقبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بزرگترین هیئت اقتصادی، امنیتی عربستان با حضور هفت وزیر سعودی و ده‌ها شرکت سرمایه گذاری صبح چهارشنبه وارد بغداد خواهد شد.

این هیئت برای شرکت در دومین اجلاس شورای هماهنگی و اقتصادی عراق و عربستان که قرار است در بغداد برگزار شود عازم بغداد می‌شود. هیئت سعودی شامل هفت وزیر بازرگانی، فرهنگ، آب و محیط زیست، صنعت و انرژی، آموزش عالی، تبلیغات و اطلاع رسانی و وزارت امور کشور‌های حاشیه خلیج فارس خواهد بود.

رؤسای گمرک عربستان، حمل و نقل، بازرگانی، امور سرمایه گذاری در خارج و ده‌ها شرکت بزرگ سرمایه گذاری سعودی همراه با نمایندگانی از وزارتخانه‌های خارجه، کشور، و نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی، ورزش، صندوق توسعه عربستان، شرکت‌های مختص ساخت شهرک‌های صنعتی افزون بر نمایندگانی از اداره امنیت و اطلاعات عربستان، این هیئت بزرگ را در سفر به بغداد همراهی خواهند کرد.

لازم به ذکر است نخستین اجلاس اقتصادی عراق و عربستان در اکتبر سال دو هزار و هفده با حضور ملک سلمان و حیدر العبادی نخست وزیر سابق عراق و با حمایت مستقیم وزارت خارجه آمریکا در ریاض پایتخت عربستان برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار