معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: هر گونه سکونت و استقرار مردم در خانه‌ها و اماکن آسیب دیده پس از تایید تیم فنی و کارشناسان ممکن است.

هماهنگی مردم و قوای نظام در سیل کم نظیر استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، بابک دین‌پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور  سه شنبه شب در پایان سرکشی از مناطق سیل زده گلستان و برگزاری نشست شورای مدیریت بحران استان افزود: حضور و همراهی مردم در کنار دستگاه‌های اجرایی و نیرو‌های مسلح باعث تسریع در فرآیند خدمت رسانی و انجام برنامه‌های مقابله‌ای با سیل شده است.

معاون وزیر کشور ضمن تاکید بر هماهنگی هرچه بیشتر دستگاه‌ها و روان سازی امور گفت: هر یک از دستگاه‌ها باید بر اساس وظایف خود ارزیابی دقیقی از میزان آبگرفتگی داشته باشند.

دین پرست با اشاره به آب گرفتن منازل در مناطق سیل زده گلستان گفت: هر گونه سکونت و استقرار مردم در خانه‌ها و اماکن آسیب دیده پس از تایید تیم فنی و کارشناسان ممکن است.

معاون وزیر کشور افزود: در سطح شهرستان‌های سیل زده گلستان باید تیم‌های فنی ضمن بازدید از ساختمان‌های دولتی، منازل و مدارس آب گرفته امکان استقرار و استفاده مجدد آن‌ها را بررسی و استحکام بنا‌ها را مورد ارزیابی قرار دهند.

انتهای پیام/ف

بازدید وسرکشی از مناطق سیل زده گلستان 

برچسب ها: وزارت کشور ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.