میچ مک کانل، رهبر اکثریت جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا اعلام کرد بستن مرز آمریکا با مکزیک می‌تواند تاثیر فاجعه آمیزی بر اقتصاد آمریکا داشته باشد.

مک کانل: بستن مرز مکزیک تاثیر فاجعه آمیزی بر اقتصاد آمریکا خواهد داشتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رویترز، میچ مک کانل، رهبر اکثریت جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا اعلام کرد بستن مرز آمریکا با مکزیک می‌تواند تاثیر فاجعه آمیزی بر اقتصاد آمریکا داشته باشد.

پیش از این کلین کانوی، مشاور کاخ سفید روز یکشنبه اعلام کرده بود که تهدید دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر بستن مرز مکزیک باید جدی گرفته شود.

وی در گفتگو با شبکه فاکس نیوز اعلام کرد: این حرف او بلوف نیست. باید حرف رئیس جمهور را جدی بگیرید. کنگره می‌تواند مشکل مهاجران را حل کند. آمریکا هرگز تاکنون با چنین موجی از هجوم پناهجویان مواجه نشده بود.

ترامپ در روز‌های گذشته دو بار اعلام کرد که احتمالا مرز مکزیک را به دلیل هجوم بیش از حد مهاجران خواهد بست. وی در توییتر خود نوشت: در صورتی که مکزیک مانع ورود مهاجران غیرقانونی به آمریکا نشود، مرز مکزیک را خواهد بست.

این در حالی است که ترامپ گفته بود: «مراکز بازداشتگاهی ما به حداکثر ظرفیت خود رسیده اند و ما دیگر هیچ مهاجر غیرقانونی را نمی‌پذیریم. گام بعدی بستن مرز است. این کار به ما کمک خواهد کرد که از ورود مواد مخدر از مکزیک به خاک آمریکا نیز جلوگیری کنیم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
چه خوب امیدوارم اقتصادتون ویرررران بشه ان شاالله
آخرین اخبار