مدیرکل بحران ایلام گفت: مایحتاج ضروری مردم روستا‌های بخش ماژین از طریق بالگرد ارسال شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سعید کریمیان مدیرکل بحران ایلام با توجه به تخریب پل گاومیشان و قطع محور ارتباطی دره شهر با بخش ماژین، خدمات رسانی به روستا‌های بخش ماژین هم اکنون فقط از راه هوایی ممکن است.

وی تصریح کرد: ارسال پتو، مواد غذایی و آب معدنی و دیگر مایحتاج ضروری مردم روستا‌های بخش ماژین از طریق بالگرد‌های هلال احمر هم اکنون در جریان است.

وی افزود: تمامی مسئولان استانی هم اکنون در این شهرستان مستقر شده اند تا از نزدیک با مردم بخش ماژین دیدار و به مشکلات آن‌ها رسیدگی کنند.

کریمیان عنوان کرد: با توجه به بالا آمدن طراز سد سیمره و عقب نشینی مخزن آن روستا‌های چم شیر، چم روت در شهرستان سیروان در معرض تهدید جدی قرار گرفتند و راه ارتباطی آن‌ها قطع شد.

مدیرکل بحران ایلام افزود: گرچه قبلاً برای این موضوع و برای روستا‌ها تمهیداتی درنظر گرفته بودیم و از قبل آمادگی برای مواجه با این اتفاق را داشتیم، به مردم و ساکنین این روستا‌ها نیز اعلام کردیم که اقدامات لازم را داشته باشند.

وی گفت: بالگردی را در این حوزه برای انتقال محموله مواد غذایی به این روستا‌ها آماده کردیم، قبل از این نیز از طریق تمامی دستگاه‌های خدمات رسان مایحتاج اولیه قبل از قطع جاده دسترسی استقرار دادند.

 

انتهای پیام/ت

ارسال مایحتاج اولیه به مردم مناطق روستاهای ماژین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.