چهار واحد مسکونی در پی بارش‌های عصر روز گذشته و افزایش حجم آب رودخانه تلار در زیرآب تخریب شد.

مهدی رازجویان معاون عمرانی استاندار مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: این چهار واحد شامل دو ساختمان دو طبقه و یک ساختمان سه طبقه و یک واحد بلوکی بود که به دنبال بارش‌های عصر دیروز در منطقه سوادکوه وافزایش حجم آب و طغیان رودخانه تلار تخریب شد.

وی با بیان اینکه منازل مسکونی دو خیابان زیرآب پس از بارندگی تخلیه شد، افزود: برخی منازل نیز در جریا ن بالا آمدن آب رودخانه تلار خسارت دیدند و از حالت استاندارد سکونتی خارج شدند.

رازجویان گفت: چهار نفر نیز عصر دیروز برای جمع آوری چوب‌ها به بستر رودخانه تلار رفته بودند که به محاصره سیل درآمدند و دو نفر آن‌ها در دقایق اولیه و دو نفر دیگر نیز دو بامداد امروز با تلاش نیرو‌های امدادی نجات پیدا کردند.

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: حجم آب رودخانه تلار اکنون در پل سفید و زیرآب کاهش یپدا کرده و جای نگرانی است.

وی با بیان اینکه این حجم آب به سمت شهر‌های سیمرغ و بهمنمیر روانه شده بود، افزود: سه دستگاه بیل مکانیکی به همراه چند دستگاه لودر دیشب به پل برجی خیل سیمرغ برای رهاسازی شاخ وبرگ و تنه درختان اعزام شدند.

رازجویان گفت: این اقدام باعث شد منازل مسکونی و خیابان‌های شهر‌های پایین دست رودخانه تلار دچار ابگرفتگی نشود.

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه تمام تلاش دستگاه‌های اجرایی این است که منازل مسکونی دچار آبگرفتگی نشود، افزود: آب رودخانه تلار و سایر رودخانه‌های منطقه روان است و مشکل خاصی وجود ندارد.

انتهای پیام/ک


خسارت سیل به زیرآب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.