تابش گفت: همزمان با فروکش کردن سیل در مناطق مختلف عملیات ارزیابی خانه به خانه توسط نیرو‌های بنیاد مسکن آغاز شده است.

آغاز عملیات ارزیابی خسارت منازل در مناطق سیل زدهعلیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه از امروز عملیات ارزیابی خانه به خانه مناطق سیل زده توسط نیرو‌های ارزیاب بنیاد مسکن آغاز می‌شود گفت: همزمان با فروکش کردن سیل در مناطق مختلف نیرو‌های بنیاد مسکن با تمامی ماشین آلات خود اقدام به ارزیابی واحد‌های مسکونی خسارت دیده در استان لرستان و اصفهان می‌کنند.

وی افزود: بنیاد مسکن استان اراک در منطقه چگینی، بنیاد مسکن اصفهان در پل دختر، بنیاد مسکن همدان در درود، بنیاد مسکن قزوین در نور آباد لرستان و بنیاد مسکن لرستان در خرم آباد اقدامات لازم را برای ارزیابی واحد‌های مسکونی در تمامی مناطق انجام می‌دهند.

رئیس بنیاد مسکن تاکید کرد: این نیرو‌های ارزیاب خسارت‌های وارد شده بر واحد‌های مسکونی و همچنین خسارت‌های وارد شده بر لوازم خانگی را برآورد می‌کنند.

تابش بیان کرد: امیدواریم با همکاری خود مردم بتوانیم در آینده نزدیک کار بازسازی و نوسازی واحد‌های مسکونی را آغاز کنیم.

ارائه تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به سیل زدگان استان گلستان

گفتنی است چندی پیش مجید جودی مدیر کل بازسازی بنیاد مسکن اعلام کرد که بنیاد مستضعفان ۸ تن سیمان رایگان برای بازسازی واحد‌های خسارت دیده در مناطق شمالی کشور از جمله آق قلا و گمیشان استان گلستان در نظر گرفته است.

مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن با تأکید بر اینکه سقف تسهیلات تصویب شده از سوی هیئت دولت برای واحد‌های احداثی شهری ۵۰ میلیون تومان و همچنین ۱۲ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض تعیین شده است، گفت: برای واحد‌های احداثی روستایی تسهیلات ۴۰ میلیون تومان و ۱۰ میلیون تومان کمک‌های بلاعوض تعیین شده است.

وی بیان کرد: میزان تسهیلات واحد‌های تعمیراتی ۱۵ میلیون تومان و ۱۰ میلیون تومان بلاعوض تعیین شده است که بلافاصله بعد از اتمام ارزیابی‌ها، بانک‌ها اقدام به پرداخت تسهیلات می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بنیاد مسکن ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار