بیات نژاد گفت: از ۲ هزار و ۲۰۰ بوستان استان تهران بیش از ۴۴ بوستان برای افراد دارای معلولیت مناسب سازی شده است.

داریوش بیات نژاد مدیر کل بهزیستی استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار کرد: ما همیشه در سازمان بهزیستی به دنبال این هستیم که کیفیت زندگی افراد دارای معلولیت را مثل دیگر افراد جامعه بالا ببریم.

وی با بیان اینکه آیین سیزده بدر رسمی‌ است که همه افراد جامعه در آن روز از طبیعت استفاده می کنند، افزود: این آیین بهترین زمان برای ایجاد شرایطی بود که افراد دارای معلولیت نیز از آن به نحوه احسنت استفاده کنند.

بیات نژاد ادامه داد: شنبه گذشته جلسه ای  با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تشکیل شد و مقرر شد مجموعه بوستان هایی که در آن  بستر مناسب سازی فراهم شده شناسایی شوند.


بیشتر بخوانید:تورم و گرانی اثربخشی افزایش مستمری را کم کرده است 


وی با بیان اینکه از ۲ هزار و ۲۰۰ بوستان استان تهران  بیش از ۴۴ بوستان برای افراد دارای معلولیت مناسب سازی شده است، ادامه داد: این بستر فراهم شده است که افراد دارای معلولیت و  خانواده های آن ها بتوانند از این روز استفاده کنند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: افراد دارای معلولیت با رفتن به مکان های مناسب سازی شده می‌توانند نقص های موجود را به بهزیستی و عوامل اجرایی شهرداری منتقل کنند تا در جهت اصلاح کار قدم هایی برداشته شود.

بیات نژاد با بیان اینکه همه امکانات زندگی شهری باید طوری فراهم شود که افراد دارای معلولیت بدون نیاز به کمک دیگران از این امکانات استفاده کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بهزیستی ، توانبخشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار