جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: پلیس استان برای برقراری نظم و امنیت در روز سیزدهم فروردین تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده است.

تمهیدات ویژه ترافیکی و امنیتی پلیس در روز طبیعتسردار احمد طاهری جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: پلیس استان سیستان و بلوچستان در روز طبیعت برای برقراری نظم و امنیت میهمانان و مسافران نوروزی در دامان طبیعت، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها با آمادگی کامل انجام وظیفه می‌نماید و علاوه بر حضور پررنگ در پارک‌ها و تفرجگاه‌های سطح استان مراقبت از اموال و منازل مردم با حضور وگشت زنی‌های محسوس و نامحسوس در محلات را باجدیت در دستور کار دارد.

وی اظهار داشت: در این خصوص از مردم فهیم استان تقاضا می‌کنیم در اجرای طرح‌های ترافیکی و انتظامی با احترام گذاشتن به قانون و همکاری صمیمانه با پلیس خاطره خوشی را در این روز برای خود و خانواده به یادگار بگذارند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم به لحاظ حضور گسترده مردم در گردشگاه‌ها و خالی از سکنه بودن منازل، با اقدامات پیشگیرانه، فرصت ارتکاب سرقت را از سارقین سلب و در هنگام ترک منازل خود در این روز نکات ایمنی را مراعات نمایند.

سردار طاهری عنوان کرد: یکی از مواردی که باعث به وجود آمدن حوادث خطرناک در سطح شهر می‌شود سوار شدن تعداد زیادی از اعضای خانواده در پشت وانت بار‌ها و تردد موتورسیکلت‌ها با چند ترک نشین و همچنین انداختن سبزه در وسط خیابان و جاده هاست.

از شهروندان می‌خواهیم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به مسایل ایمنی در تامین امنیت و آرامش شهر خود سهیم شوند و از بروز اتفاقات ناگوار در روز طبیعت که روزی بانشاط و به یاد ماندنی برای خانواده‌ها است، جلوگیری کنند.

وی بیان داشت: در روز طبیعت تردد خودرو‌های سنگین با بار ترافیکی غیر فاسدشدنی و موتورسیکلت در محور‌های اصلی و فرعی استان ممنوع و از تردد وانت‌هایی که به صورت غیرمتعارف مسافر سوار کنند جلوگیری می‌شود.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان به شهروندان توصیه کرد: از سالم بودن وسائل نقلیه خود اطمینان حاصل نموده و درهنگام تردد در مسیر‌ها و جاده‌های استان از رانندگان باتجربه استفاده کنند، برای استراحت و تفریح در جا‌هایی که از حاشیه راه دور باشد اتراق کنند و درصورت مواجهه با ترافیک و کندی عبور ومرور با صبر و حوصله رانندگی نمایند و از حرکات نامتعارف و خطرناک خودداری و به توصیه‌های پلیس توجه جدی داشته باشند.

انتهای پیام/ع

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار