مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان از اعزام ۲۴ امدادگر نجات در سیلاب در قالب شش تیم امداد و نجات به استان‌های لرستان و ایلام خبر داد.

محمد باقر محمدی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: بنا به دستور استاندار کردستان مبنی بر ارسال کمک به استان‌های همجوار، جمعیت هلال احمر کردستان امروز نیرو‌های امدادی خود را راهی لرستان و ایلام کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان بیان کرد :در پی بارش‌های شدید صورت گرفته و جاری شدن سیلاب در برخی از استان‌های کشور و در خواست استان‌های همجوار، ۶ تیم امدادی جمعیت هلال احمر استان کردستان به مناطق سیل زده لرستان و ایلام اعزام شدند.

محمدباقر محمدی گفت: از این ۶ تیم اعزام شده ۲ تیم امدادی شامل ۱۰ امدادگر عازم لرستان (شهرستان پلدختر) و ۴ تیم امدادی دیگر شامل ۱۴ نفر راهی مناطق سیل زده ایلام شدند.

وی در ادامه افزود : علاوه بر اعزام نیرو‌های نجات در سیلاب، ۸ دستگاه موتور‌های مخصوص تخلیه آب به لرستان و همچنین ۱۰ دستگاه به ایلام ارسال شده که این ادوات  شامل دستگاه‌های لجنکش و کفکش و موتور پمپاژ می باشد.

وی از اندیشیدن تمهیداتی برای ارسال کمک های غذایی، زیستی و بهداشتی در صورت نیاز خبر داد و افزود: این جمعیت ضمن داشتن آمادگی کامل برای کمک رسانی به شهروندان در سطح استان، آمادگی خود را در صورت نیاز به کمک استانهای مجاور اعلام می کند.

انتهای پیام/ع

هلال احمر کردستان به کمک استان‌های لرستان و ایلام شتافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.