رئیس کل دادگستری گلستان گفت: انبار کردن و توزیع کمک‌های مردمی در مراکز غیرمجاز ممنوع است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ،رئیس کل دادگستری گلستان هادی هاشمیان گفت: همه کمک‌های مردمی در گمیشان توسط هلال احمر جمع آوری و پس از صورت برداری با کمک معتمدان محلی بین سیل زدگان این شهرستان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: کسانی که خودشان قصد توزیع اقلام بین سیل زدگان را دارند باید به هلال احمر مراجعه و با هماهنگی و راهنمایی داوطلبان این جمعیت، کمک‌ها را توزیع کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ تن انواع کالا و اقلام کمک‌های مردمی که در مراکز غیرمجاز انبار شده بود جمع آوری و به پایگاه هلال احمر گمیشان انتقال یافت تا پس از صورت برداری بین مردم توزیع شود.

هاشمیان افزود: در گمیشان مردم در اقدامی تحسین برانگیز، کالا‌ها و کمک‌های مردمی مازاد بر نیاز خود را برای توزیع بین خانواده‌هایی که شاید کمتر کمک دریافت کرده باشند به پایگاه هلال احمر این شهر تحویل دادند.

وی افزود: ۵ نفر از کارکنان دادگستری گمیشان به عنوان نماینده دادستان به همه مراحل تهیه و توزیع کمک‌های مردمی نظارت می‌کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان با قدردانی از همدلی و همراهی مردم برای کمک به سیل زدگان از آنان خواست: برای توزیع مساوی کمک‌ها بین خانواده‌های گرفتار سیلاب و جلوگیری از ازدحام در مناطق سیل زده، کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به هلال احمر یا کمیته امداد امام خمینی ره تحویل دهند.

انتهای پیام/م
 

انبار کردن کمک های مردمی در مراکز غیرمجاز ممنوع است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار