سرپرست استانداری گلستان از لایروبی کانال اصلی گمیشان و افزایش سرعت تخلیه آب به سمت دریا خبر داد و گفت: تالاب گمیشان هم در روزهای آینده لایروبی می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ،میرمحمد غراوی صبح  امروز گفت: اگر فردا (سه شنبه) از شدت بارش کاسته شود و خطر ذوب برف نداشته باشییم امید داریم بتوانیم سیلاب در گلستان را کنترل کنیم.

وی با اشاره به این که آمادگی لازم برای تخلیه آب را به دست آورده ایم، افزود: با اقدامات مهندسی که در بالادست سد وشمگیر انجام می‌دهیم امیدواریم سیلاب به مناطق شهری و روستایی بیش از این آسیب نزد و حجم سیلاب با سرعت بیشتری به سمت دریا تخلیه شود.

سرپرست استانداری گلستان ادامه داد: اقدامات مهندسی انجام شده در شمال گمیشان جواب داد و با لایروبی انجام شده در کانال اصلی گمیشان آب با سرعت خوبی در حال انتقال به دریاست.

وی گفت: در شمال گمیشان و شهر گمیش تپه هم اقداماتی را برای لایروبی کانال‌های موجود آب انجام داده ایم که آب را به دریا نزدیک می‌کند.

غراوی افزود: لایروبی تالاب گمیشان و انتقال آب به سمت دریا از این مسیر هم در حال انجام است و بسیار امید داریم در روز‌های آینده آب از شهر‌ها و روستا‌ها تخلیه شده و به دریا منتقل شود.

انتهای پیام/م
 
 

سرعت تخلیه آب به دریا افزایش می یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.