معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: که ارتباط زمینی به مناطق سیل زده استان در جاده های خواجه نفس،- گمیشان و گرگان ، آق قلا فقط برای خودروهای امدادرسان امکان پذیر است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ،غلامرضا بیکی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: جاده خواجه نفس به گمیشان که در روز‌های گذشته به دلیل ایجاد شکاف برای گذر آب مسدود شده بود با نصب پل‌های سیار برای تردد خودرو‌های امداد رسان باز است.

وی بیان کرد: جاده رفت و برگشت گرگان - آق قلا هم که به دلیل سیلاب بسته شده بود با تلاش نیرو‌های فنی مهندسی راهداری و نیرو‌های مسلح مستقر در منطقه، بازگشایی و آمد و شد خودرو‌های امدادی در آن برقرار است.

بیکی به شرایط جاده‌های کوهستانی گلستان هم اشاره کرد و گفت: محور کوهستانی خوش ییلاق در مسیر آزادشهر به شاهرود فقط برای آمد و شد خودرو‌های روستا‌های منطقه باز است، ولی احتمال ریزش سنگ همچنان در این مسیر وجود دارد.

وی گفت: جاده‌های توسکستان در مسیر گرگان - شاهرود و جنگل گلستان (گالیکش - بحنورد) برای آمد و شد همه خودرو‌ها باز است.

وی ادامه داد: علاوه بر راه‌های شهری و اصلی، گروه‌های فنی راهداری استان از جاده‌های روستایی نیز بازدید و در صورت فروکش کردن آبگرفتگی، عملیات بازگشایی آن را پیگیری می‌کنند.

در پی بارش شدید باران، جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی اخیر، علاوه بر راه‌های اصلی، ۵۲۰ روستا و چند نقطه شهری دچار خسارت شده است.
 
منبع : ایرنا
 
انتهای پیام/م
 
 

برقراری  تردد در مناطق سیل زده گلستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.